مجلس به‌دنبال اصلاح قانون انتخابات است

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۴۳۱
مجلس به‌دنبال اصلاح 
قانون انتخابات است

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برای انتخابات آینده، مجلس شورای اسلامی به‌دنبال اصلاح قانون انتخابات است، گفت: سعی خواهد شد تا نمایندگان حتما عضو یک حزب باشند.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برخی افراد به اسم یک حزب به مجلس راه پیدا می‌کنند اما مسیر خود را می‌روند و به اهداف حزب توجهی ندارند، افزود: متاسفانه کسی هم نیست که بپرسد وقتی با حمایت یک حزب وارد مجلس شدید چرا اکنون ساز مخالف می‌زنید.

او با اشاره به اینکه این افراد گاهی سخنان یا آرایی می‌دهند که همه ناامید می‌شوند، اظهار کرد: در سطح کلان کشور باید به سمت تحزب رفت.

بنیادی با تاکید بر اینکه باید مکان‌هایی برای گفتمان‌های بین احزاب داشته باشیم، عنوان کرد: این‌گونه مسوولیت دادن به افراد از سوی حزب پرسشگری و مطالبه‌گری را به همراه خواهد داشت.  نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر می‌گوییم اصلاح‌طلبان به معنی محدود کردن افراد نیست، گفت: در این چند سال تلاش شده از تمام افکار و سیاست‌ها استفاده و عدالت رعایت شود. با گفت‌وگو و همفکری می‌توان این مسیر را پیش برد و محدود به افراد خاصی نیست.  بنیادی آینده جهان را در دست بانوان توصیف کرد و افزود: در اروپا بسیاری از مناصب در دست بانوان است، بدون شک در کشور ما هم چنین اتفاقی خواهد افتاد و امیدوارم زنان در آن زمان بهتر از آقایان امتحان پس دهند.

 

ارسال نظر