ایران دنبال احیای امپراتوری فارس نیست

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۴۳۳
ایران دنبال احیای 
امپراتوری فارس نیست

ایسنا|

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مقامات امریکا گفته بودند مسوولان سعودی و مصر بارها از ما خواستند تا ایران را بمباران کنیم، آنان همواره دنبال مساله‌سازی هستند و مطرح می‌کنند که ایران دنبال احیای امپراتوری فارس است.

علی لاریجانی افزود: ما به دنبال امپراتوری نیستیم، زیرا زمان امپراتوری‌ها گذشته است، ما دنبال یک حقیقت هستیم و باید به آنها گفت در این ۴۰سال، کدام زمان ایران به کشورهای منطقه تجاوز کرده است که این حرف‌ها را می‌زنند.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری روی مدیریت جهادی گفت: در مدیریت جهادی باید با همه هستی کار کنیم و وظیفه امروز این است که مدیریت جهادی داشته باشیم. لاریجانی با بیان اینکه ایران نقش مهمی در ضربه زدن به تروریسم در منطقه داشته است، گفت: همان‌هایی که تروریسم را به وجود آورده‌اند به صورت پنهانی در حال مهاجرت آنان به جاهای دیگر هستند از این‌رو تروریسم پایان نیافته است.

او با اشاره به ایجاد پایگاه از سوی امریکایی‌ها و ورود روزانه هزاران تریلی سلاح به منطقه اظهار داشت: این نشان می‌دهد که آنان نمی‌خواهند ماجرای تروریسم در منطقه پایان یابد.

رییس مجلس با تاکید بر اینکه برخی‌ها نمی‌خواهند وحدت و آرامش در داخل کشور وجود داشته باشد و مساله‌سازی می‌کنند، افزود: اختلاف‌نظرها همواره وجود دارد اما تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است. لاریجانی با اشاره به بدنه حجیم دولت گفت: بیشتر پول نفت و مالیات نیز صرف ادارات می‌شود ولی باید بدانیم که مشکلات قابل حل است و بدانیم مجموعه مشکلات، راه‌حل یک خطی ندارد و اگر کسی چنین ادعایی کند، دروغ می‌گوید.

 

ارسال نظر