روی موج خبر

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۹۶

 درگیری با یک تیم تروریستی داعش در غرب کشور؛ایرنا| روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌یی از درگیری‌های رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد. به گزارش سپاه‌نیوز، روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه اعلام کرد: با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی 21 نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز (شنبه)درگیری با آنها آغاز شد. براساس این گزارش، در این درگیری که با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده‌اند.

 واکنش نماینده روحانی به قرآن مطلا؛ایلنا| عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به ساخت قرآن مطلا گفت: همانطور که ممکن است کسی دارایی و پولش را در تایلند هزینه کند یا به دریا بریزد، ممکن است کسی هم بخواهد پولش را برای تهیه قرآن مطلا به‌کار ببرد و دین خود را به قرآن ادا کند. حجت‌الاسلام حسن نوروزی درباره برخی انتقادها مبنی‌بر اینکه در شرایط اقتصادی امروز و باتوجه به تاکیدات فراوان بر رعایت اقتصاد مقاومتی، این هزینه‌ها اضافی است، گفت: در این صورت باید بگوییم مسجد نیز نسازیم، مصلی نسازیم و همه‌چیز را تعطیل کنیم.

 آشتی ملی بازی سیاسی است؛تسنیم| محسن کوهکن نایب ‌رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه نیاز امروز جامعه ما گفت‌وگوی ملی، آشتی ملی و اینگونه مباحث سیاسی نیست، افزود: امروز نیاز کشور مدیریت جهادی است. نماینده لنجان در مجلس تصریح کرد: مسوولان به جای اینکه وقت خود را صرف بازی‌های سیاسی کنند باید به فکر رفع موانع تولید، سرمایه‌گذاری در اشتغال و بهبود وضع معیشت مردم باشند. گفتنی است، بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده 10 قانون فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی اخیراً اعلام کرده است، پیشنهاد تشکیل شورای گفت‌وگوی احزاب و وزارت کشور مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفته است و باید آیین‌نامه و دستورالعمل آن تهیه شود.

 توضیح نعمتی درباره تاخیر نیم ساعته یک پرواز؛فارس| بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس در مورد تاخیر هواپیمای فرودگاه کرمانشاه گفت: این تاخیر نیم‌ ساعته ارتباطی به بنده نداشته و من همزمان با دیگر مسافران سوار هواپیما شدم. بهروز نعمتی افزود: من ساعت 7 صبح روز جمعه در فرودگاه کرمانشاه حاضر بودم و ساعت پرواز من ساعت 9 صبح و با هواپیمای شرکت آتا بود. حدود ساعت 8 صبح یکی از دوستان نماینده که در فرودگاه همراه من بود، به من گفت که هواپیمای شرکت آسمان الان پرواز دارد و شما با این هواپیما بروید. من به وی گفتم بلیتم را تهیه کرده‌ام و تا ساعت 9 هم چیزی نمانده.

 10نماینده‌ای که به اوین می‌روند؛تعادل| یک هیات 10 نفره از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز از زندان اوین بازدید می‌کنند. این هیات 10 نفره‌ از نمایندگانی از کمیسیون‌های حقوقی، آموزش و امنیت ملی و همچنین سه فراکسیون ولایی، امید و مستقلین و هیات رییسه تشکیل شده که شامل عبدالکریم حسین زاده، محمد کاظمی، حسن نوروزی، محمدجواد فتحی، محمد دهقان، محمدعلی وکیلی،‌ الله‌یار ملکشاهی، فاطمه سعیدی، ولی‌الله نانواکناری و محمد برومندی است. این 10 نماینده امروز ساعت ۱۰ صبح برای بازدید به زندان اوین می‌روند.

 مشکلات یک نماینده پس از فیلتر تلگرام

؛اعتمادآنلاین| پروانه سلحشوری درباره مشکلی که پس از فیلتر تلگرام برای او به وجود آمد، گفت: کانال تلگرامی‌ام به‌طور کامل و به دلیل پایبندی به مصوبه غیرفعال شد و تمام کارهایم مختل شده بود. برای مثال مصاحبه‌هایی که با خبرنگاران داریم را ارسال می‌کردند و چک می‌شد اما دیگر نمی‌توانستم مصاحبه‌هایم را چک کنم. زمانی که مردم به یک وسیله به عنوان شبکه اجتماعی و ارتباطات نگاه می‌کنند و یک‌دفعه حذف می‌شود خیلی از کارها مختل می‌شود و این طبیعی است. اما خوشحال هستیم که دولت روی حرفش ماند و تلگرام رفع فیلتر شد.

 واکنش وکیل‌مدافع بابک زنجانی به موضوع حضور شرکای موکلش در ایران؛ ایسنا| وکیل مدافع بابک زنجانی نسبت به رسانه‌یی شدن موضوع حضور شرکای خارجی بابک زنجانی در ایران برای انجام مذاکرات از سوی مسوولان وزارت نفت انتقاد کرد. رسول کوهپایه‌زاده گفت: چندین ماه است که تحت نظارت مراجع ذی‌صلاح قضایی و اطلاعاتی مشغول مذاکره فشرده با شرکای بابک زنجانی برای پرداخت بدهی هستیم و مذاکرات در چندین کشور انجام و پیش‌نویس قراردادها هم منعقد شده بود.

 

ارسال نظر