جوان دانشجو باید خود را آماده تحولات و انتظارات زمان کنونی کند

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۹۱

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: جوان دانشجو باید زمان کنونی و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد. متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح روزگذشته حجت‌الاسلام اژه‌ای آن را در مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین قرائت کرد، به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

جوانان عزیز دانشجو

زمان کنونی و تحولات آن، انتظاراتی از جوانان را تعریف می‌کند که در دوران‌های گذشته وجود نداشت یا شناخته نبود. جوان دانشجو باید آن تحولات و این انتظارات را به درستی بشناسد و خود را آماده سازد. انجمن‌های اسلامی و فضای دینی در آن، می‌تواند در این آمادگی، شما را یاری دهد. نقطه اصلی آن است که کار را برای خدا و به شوق انجام وظیفه بکنید. اگر این توفیق را یافتید هدایت‌ الهی هم به کمک شما خواهد آمد ان‌شاءالله. سعادت همه شما را از خداوند متعال خواهانم.

سیدعلی خامنه‌ای

۴/ بهمن‌ماه/ ۱۳۹۶

رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت آقای سیدصادق حجازی را تسلیت گفتند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای سیدصادق حجازی از انقلابیون قدیمی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حجازی دامت توفیقاته

درگذشت عموی گرامی‌تان مرحوم آقای سیدصادق حجازی رحمت‌الله‌ علیه را که از صلحای اخیار و انقلابیون قدیمی و دارای بیش از نیم قرن خدمت فرهنگی بودند به جنابعالی و والد مکرم و خاندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از خداوند مسألت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۷/ بهمن/ ۹۶

 

ارسال نظر