روی موج خبر

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۴۵

 آیین‌نامه اجرایی صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها ابلاغ شد؛ پاد  معاون اول رییس‌جمهوری آیین‌نامه اجرایی صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها را ابلاغ کرد. براساس این آیین‌نامه، دستگاه‌های اجرایی باید برای بهبود عملکرد مصرف و رسیدن به حد الگوی مصرف انرژی تا پایان سال 1399 نسبت به انجام اصلاحات ساختمانی اقدام کنند.

 همه رسانه‌های دنیا به جز صدا و سیما؛ تعادل   معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور می‌گوید تقریبا همه رسانه‌های جهان جلسه روز گذشته شورای امنیت درباره ایران را همزمان پوشش دادند، جز تلویزیون ایران.   پرویز اسماعیلی در توییتر خود نوشت: تقریبا همه رسانه‌های جهان جلسه دیشب شورای امنیت درباره ایران را همزمان پوشش دادند، جز تلویزیون خودمان! اگر رسانه ملی مردم را به موقع در جریان رویدادهای مرتبط با کشور قرار ندهد از کجا باید اطلاع یابند؟! اعتبار و مرجعیت رسانه‌های داخلی با پوشش بهتر، سریع‌تر و عینی‌تر رویدادها حفظ می‌شود.

 استراتژی همگرایی نتیجه‌ بخش به روایت محسن رضایی؛ ایسنا  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اغتشاشات اخیر نتیجه جلسات دشمنان نظام بود که می‌خواستند از طریق پروژه‌یی به نام «پروژه استراتژی همگرایی نتیجه‌بخش» به زعم خود کار نظام را تا بهمن تمام کنند. محسن رضایی در نشست خبری پس از پایان جلسه این هفته مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با بررسی‌های انجام شده درباره علت وقوع حوادث اخیر ایران اظهار کرد: چند ماه پیش در اربیل جلسه‌یی توسط رییس میز ایران در سی‌آی‌ای و رییس دفتر پسر صدام و برادر زن صدام با نماینده‌یی از عربستانی‌ها و نماینده منافقین تشکیل شد. آنها تاریخ عملیات را اواخر آذر ماه در نظر گرفتند که با استفاده از فضای مجازی کارشان را شروع کنند و تا بهمن به زعم خود کار نظام را تمام کنند.

 عیادت پروفسور سمیعی از هاشمی شاهرودی؛ ایلنا  پروفسور سمیعی و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در یکی از بیمارستان‌های آلمان عیادت کردند.

سمیعی درحال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیانگذار آن بوده‌ است.

3 هفته پیش نخستین ‌بار سفر درمانی آیت‌الله محمود هاشمی‌شاهرودی به خارج از کشور منتشر شد و پس ‌از آن اعلا هاشمی‌شاهرودی، ‌فرزند وی این خبر را تایید کرد.

 آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشتی؛ ایرنا   معاون دانشگاه تهران گفت: با تفاهم‌های صورت گرفته، دانشجویان بازداشتی تا یک هفته دیگر آزاد می‌شوند. سرسنگی در ادامه اظهاراتش با اشاره به آمار دانشجویان آزاد شده، گفت: در دانشگاه تهران 8 نفر و در دانشگاه علامه طباطبایی 15نفر در هفته گذشته آزاد شده‌اند. او با اشاره به دیگر آمارها در این زمینه گفت: آمار دقیقی در مورد تعداد دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر وجود ندارد.

 بررسی حوادث اخیر در مجلس با حضور علوی، رحمانی‌فضلی و شمخانی؛ مهر   بهروز نعمتی سخنگوی هیات‌رییسه مجلس از جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزرای کشور، اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس رسانه ملی درباره حوادث اخیر خبر داد. نماینده تهران در مجلس گفت: امروز یک‌شنبه ساعت ۹ صبح نمایندگان مجلس در صحن برای حضور در جلسه غیرعلنی حاضر می‌شوند.

 

 

ارسال نظر