مردم حمایت مقامات امریکایی از تجمعات اخیر را چیزی جز ریاکاری نمی‌دانند

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸
مردم حمایت مقامات امریکایی از تجمعات اخیر را چیزی جز ریاکاری نمی‌دانند

 سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: مردم بزرگ ایران حمایت فرصت‌طلبانه و فریبکارانه مقامات امریکایی از برخی تجمعات در روزهای اخیر در بعضی از شهرهای ایران را چیزی جز نیرنگ و ریاکاری دولت امریکا نمی‌دانند.

به گزارش مرکز دیپلماسی رسانه‌یی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی ضمن محکوم کردن این اظهارات سخیف، بی‌ارزش و فاقد اعتبار گفت: مردم ایران بزرگ‌ترین پشتوانه امنیت و پیشرفت کشور هستند و هیچ ارزش و اعتباری برای ادعاهای فرصت‌طلبانه مقامات امریکایی و شخص آقای ترامپ قائل نیستند.

رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌یی وزارت امور خارجه تصریح کرد: مردم بزرگ ایران قطعا مشارکت فعال آقای ترامپ در نقض حقوق بشر مردم فلسطین، یمن و بحرین را از نزدیک پیگیری کرده و محدودیت‌های اعمالی و خصومت‌های کینه‌توزانه رییس‌جمهور امریکا با مردم فرهیخته ایران در ممانعت از ورود آنان به خاک امریکا و بازداشت تعداد زیادی از ایرانیان مقیم در این کشور به بهانه‌های واهی را به یاد دارند. قاسمی خاطرنشان کرد: قانون اساسی ایران ساختارهای دموکراتیک را برای حمایت قانونی از خواسته‌های مدنی مردم پیش‌بینی کرده است و امکان پیگیری این خواسته‌ها در چارچوب قانون کاملا امکان‌پذیر است. سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با یادآوری قریب به 70 سال مداخلات دولت‌های مختلف امریکا در امور داخلی کشورمان تاکید کرد: مقامات امریکا در موضعی نیستند که برای ملت بزرگ و فهیم ایران دلسوزی کنند.

 

ارسال نظر