این بیان که مشکل جامعه چند تار مو نیست پس باید رها شود، مردود است

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۷۲۲
این بیان که مشکل جامعه چند تار مو نیست پس باید رها شود، مردود است

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در چهارمین جلسه دادستانی تهران با موضوع آسیب‌های اجتماعی موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با آنها را، رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: ورود عالی‌ترین مقام کشور به موضوع آسیب‌ها، واجد پیام مهمی است و ما باید بدانیم امروزه ابزارهای خوبی در مبارزه با آسیب‌ها در اختیار داریم و اگر موفق نیستیم، باید به دنبال علت آن باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فعالیت مراکز ماساژ مختلط در تهران افزود: نظام ما دینی است و اجازه نخواهیم داد ارزش‌های اسلامی با چنین اقداماتی به سخره گرفته شود. لذا پلیس و دادستانی تهران با پدیده قبیح ماساژدرمانی که امروزه عده‌یی با ایجاد دفتر و انجام تبلیغات در فضای مجازی مرتکب می‌شوند، مقابله خواهند کرد.

دادستان تهران به موضوع زنان خیابانی پرداخت و در خصوص اقدامات سلبی و ایجابی مورد نیاز در مبارزه با این آسیب، اظهار داشت: سال‌هاست این مشکل به چشم می‌خورد؛ زنان خیابانی جمع‌آوری می‌شوند اما مجدد در اجتماع رها می‌گردند. وی افزود: مشکلات زنان خیابانی صرفاً با انجام اقدامات قضایی - پلیسی حل نمی‌شود، بلکه در این بحث باید قائل به تفکیک شد؛ آنجا که فسق علنی رخ می‌دهد، به عنوان مجرم باید تحت تعقیب قرار گیرد و در غیر این فرض، دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی باید ورود کنند.

 

ارسال نظر