ما از مرگ ترس نداریم و با حکمت پیش می‌رویم

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۷۶۳
ما از مرگ ترس نداریم
و با حکمت پیش می‌رویم

فرمانده سپاه قدس با اشاره به کسانی که مجاهدان را تهدید به کشتن می‌کنند، گفت: کسی که ما را از کشتن می‌ترساند مانند کسی است که به ما مدال می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم سلیمانی طی سخنانی در جمع رزمندگان در بوکمال در همین زمینه یادآور شد: شهید علی محمدی یکی از فرماندهان گردان در دفترچه خود نوشته بود، ‌ای برادر عرب که تو به دنبال منی و من به دنبال تو. اگر مرا شهید کنی شفاعتت می‌کنم.

وی با بیان اینکه خدا روز به روز به ملت ایران پیروزی بیشتری می‌دهد، ادامه داد: اینها همه اراده خداوندی است و کسانی مانند امریکایی‌ها پشیزی در برابر اراده الهی نیستند چراکه این ملت آماده جان‌فشانی است، لیاقت پیروزی را دارد و هر نصرتی به نسبت لیاقت است. وی خاطرنشان کرد: ما امروز این ظرفیت را هم در رهبرمان داریم که بدون ادعا خادم کل عالم است و هم ملتی داریم که واقعا نشان دادند برای خودشان، کشورشان، مذهب و اسلامشان ملتی فداکار هستند. فرمانده سپاه قدس خطاب به رزمندگان در بوکمال گفت: امروز شما پرچمدار و انتخاب‌شدگان الهی هستید و باید این حق را به خوبی ادا کنید. در خیبر پیامبر اکرم(ص) شمشیر را دست کسی داد که حقش را ادا کند و او امیرالمومنین(ع) بود که در خیبر را از جا کند. قدرت آن دستی که در را کند، قدرت ایمان امیرمومنان(ع) بود نه فقط قدرت شمشیر.

وی در عین حال اظهار کرد: البته گذشتن از جان به این معنا نیست که تدبیر نداریم بلکه ما از مرگ ترس نداریم و با تدبیر، حکمت و دقت در عملکرد و بررسی دشمن پیش می‌رویم.

 

ارسال نظر