تلاش دولت برای برگزاری مناسب مراسم اربعین

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۳۷۷
تلاش دولت
برای برگزاری مناسب مراسم اربعین

 محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: اربعین حسینی یک واقعه مهم از نظر مذهبی، سیاسی و اجتماعی بوده و به عقیده دولت و نظام، این مراسم باید به بهترین شکل و با امنیت کامل برگزار شود.

به گزارش ایرنا، واعظی دیروز در بدو ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز با اشاره به برنامه‌های سفر خود اظهار کرد: زائران اربعین حسینی و بحث تردد زائران همواره برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای سهولت در تردد آنها و ارائه خدمات بهترین تسهیلات برای زائران درنظر گرفته شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در حال حاضر برای رییس‌جمهوری دارای اهمیت است، بحث خدمات‌دهی به زائران و امور آنها در مرز ایران و عراق است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باعث شد به خوزستان سفر کنم، انتقال مسائل و مشکلات این استان به مرکز است.

وی تصریح کرد: در این سفر از نزدیک خدمتگزاران به زائران اربعین را ملاقات می‌کنم تا اگر نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه مسوولان و مردم قرار گیرد، بیشتر به آنها توجه شود.  رییس دفتر رییس‌جمهور در ادامه افزود: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند.

محمود واعظی برای بازدید از دو مرز چذابه و شلمچه صبح جمعه از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شد.

 

ارسال نظر