روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۷۱

 رییس‌جمهوری قهرمانی نوجوانان والیبالیست را تبریک گفت-پاد| رییس‌جمهوری قهرمانی نوجوانان تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی۲۰۱۷ نوجوانان جهان را تبریک گفت.در بخشی از پیام روحانی آمده است: «این پیروزی مقتدرانه نشان دیگری از شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف است که وظیفه همه مسوولان برای توجه و برنامه‌ریزی در جهت ظهور توانایی‌های آینده‌سازان ما را سنگین‌تر می‌کند.»

 محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت دوازدهم شد-خبرآنلاین| نخستین نشست‌ خبری سخنگوی دولت دوازدهم فردا با حضور محمدباقر نوبخت برگزار می‌شود. این نخستین نشست‌ خبری نوبخت در قامت سخنگویی دولت دوازدهم است. نوبخت همچنین معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز است.

 توانمندسازی احزاب سیاست اصلی دولت است-ایرنا| وزیر کشور گفت: توانمندسازی احزاب سیاست اصلی دولت دوازدهم است؛ احزاب تاکنون از نظر کمیت رشد داشته‌اند و اکنون نیازمند رشد کیفی هستند. عبدالرضا رحمانی‌فضلی دیروز در جمع خانواده‌های شهدا و نخبگان در مشهد افزود: نباید فعالیت احزاب را منحصر به انتخابات کرد بلکه باید در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروها در پاسخگویی به مطالبات سیاسی و هدایت مردم در داخل جریان‌های سیاسی درست عمل شود. وزیر کشور ادامه داد: احزاب باید کار حزبی کنند؛ از سوی دیگر قانون احزاب نیز باید بازنگری شود و به احزاب اعتماد کنیم.

 توجه ویژه وزارت دفاع به معیشت نیروهای مسلح-فارس| امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع با تاکید بر اینکه وزارت دفاع به موضوع معیشت نیروهای مسلح توجه ویژه‌یی دارد، اظهار داشت: آنچه مسلم است در فضای مجلس و دولت نسبت به معیشت کارکنان نیروهای مسلح و مردم توجه ویژه‌یی وجود دارد، حتما من هم تلاش خواهم کرد که قانون در مورد معیشت کارکنان نیروهای مسلح به ویژه در مورد بازنشستگان اجرا شود. وی افزود: بر اساس قانون، حقوق نیروهای مسلح

20 درصد نسبت به هم‌ترازان خود در سایر دستگاه‌ها بیشتر است که این تفاوت به دلیل سختی و وضعیت خاص کاری نیروهای مسلح است که حتما با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

 گزارش مجلس درباره وضعیت موسسات مالی ‌و اعتباری امروز به قوه قضاییه می‌رود-ایسنا| علی مطهری نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز گذشته مجلس در پاسخ به تذکر پژمان‌فر درباره تعیین تکلیف گزارش‌های مجلس در خصوص تخلفات موسسات مالی و اعتباری گفت: امروز نامه مربوط به گزارش مجلس درباره موسسات مالی و اعتباری همچون کاسپین به قوه قضاییه فرستاده می‌شود. گزارش مربوط به تخلفات ناشی از اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان نیز در دستور کار مجلس برای قرائت قرار گرفته است. حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی با استناد به ماده ۲۳۶ آیین‌نامه در تذکری گفت: بر اساس این ماده اگر مجلس گزارش مربوط به تخلفی را تایید کند باید موضوع به قوه قضاییه برای رسیدگی در مراجع قضایی آن هم خارج از نوبت ارسال شود.

 

 

ارسال نظر