فرمانده کل ارتش و جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌یی امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیدعبدالرّحیم موسوی را با ارتقای به درجه سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این

شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی

با قدردانی از خدمات خالصانه شما در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد رییس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی برخوردار هستید به سِمت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.

از زحمات و تلاش‌های امیر سرتیپ سیدعبدالرّحیم موسوی در این مسوولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ سیدعبدالرّحیم موسوی

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقای به درجه سرلشکری به سِمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

با توجه به ذخیره عظیم نیروی انسانی کارآمد و مومن ارتش و تجربیات دوران دفاع مقدّس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویکرد تحولی و انقلابی، ارتقای توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تامین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد.

از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال

مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

 

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی

سردار دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی سردار سرتیپ حسین دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

« بسم‌الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان

نظر به تجارب موثر جنابعالی در عرصه‌های دفاعی خصوصا حوزه صنعت، شما را به سمت مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.

رصد مستمر تحقیقات علمی و تحول فناوری‌های دفاعی و ارائه پیشنهاد در دستیابی به ارتقا و توسعه قابلیت‌ها مورد انتظار است.»

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ مرداد ۱۳۹۶

 

ارسال نظر