روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۲۳۹

پاسخ جهانگیری به شایعه استعفایش از دولت یازدهم-ایسنا| اسحاق جهانگیری در واکنش به شایعاتی درباره استعفایش از سمت معاون اول رییس‌جمهور گفت: چرا باید برای ۱۰ روز استعفا بدهم؟ اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسشی درباره صحت خبر استعفایش از سمت معاونت اول رییس‌جمهور اظهار کرد: تعبیر استعفا که به ‌کار برده شد به هیچ‌وجه درست نبود. به طور طبیعی ۱۲مرداد برای همه اعضای دولت پایان دوره است در این صورت کسی که ۴سال کار کرده است چرا باید برای ۱۰روز استعفا بدهد؟او در ادامه افزود: معلوم است که این موضوع از اصل درست نیست و برخی از پیش خود چیزهایی را مطرح می‌کنند.

 دیدار کمیته تعامل فراکسیون امید با خاتمی- ایلنا| الیاس حضرتی نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس و از اعضای کمیته تعامل این فراکسیون در تشکیل کابینه دوازدهم از دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات در توییتر خود خبر داد. حضرتی با انتشار عکسی از نمایندگان عضو فراکسیون امید و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد خاتمی نوشت: ملاقات کمیته تعامل فراکسیون امید با آقاى خاتمى براى پیگیرى کابینه ٢۴میلیونی همسو با راى تاریخى مردم. او در توییتی دیگر اعلام کرد: این کمیته براى ارائه کمک‌ مشورتى بدون سهم‌خواهى براى تشکیل کابینه کارآمد فعالیت مى‌کند و پیش‌تر دیدارهایی با رییس‌جمهور و جهانگیرى داشته است.

 تبدیل بازرسی‌های نظامی آژانس از ایران به امری عادی - تسنیم| مقام سابق امریکایی و مدیر فعلی برنامه خلع سلاح و منع اشاعه موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک در یادداشتی پیشنهاد داده، بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران به امری عادی تبدیل شود. «مارک فیتزپاتریک» در یادداشتی که روی وب‌سایت موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک قرار گرفته نوشته است:«با آنکه برجام بازرسی‌های «هر زمان و هر مکان» را که عراقی‌ها بعد از شکست در جنگ اول خلیج(فارس) مجبور به پذیرش آن شدند مجاز نمی‌کند، اجازه دسترسی‌ها در مواقع لزوم را می‌دهد».

 

 

ارسال نظر