روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳

 نواب و اعضای هیات رییسه مجلس با رییس‌جمهور دیدار می‌کنند؛ فارس   نواب و اعضای هیات رییسه مجلس برای گفت‌وگو درباره کابینه دولت دوازدهم به زودی با رییس‌جمهور دیدار می‌کنند. علی لاریجانی رییس مجلس دهم توصیه کرده است این دیدار برای اعلام نظر مجلس به دولت درباره کابینه آینده انجام شود. مقرر شده مسعود پزشکیان نایب‌رییس اول پارلمان، برنامه دیدار هیات رییسه مجلس با رییس‌جمهور را هماهنگ کند.

 حسین فریدون به بیمارستان منتقل شد؛ ایرنا    حسین فریدون، برادر رییس‌جمهوری در دادسرای تهران با مشکلات جسمی مواجه و با آمبولانس به یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران منتقل شد. حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام این خبر افزود: حسین فریدون، دیروز - دوشنبه 26 تیر- در مراجعه به دادسرای تهران دچار مشکلات جسمی شده بود که پس از تماس با اورژانس 115، به وسیله یک دستگاه آمبولانس به یکی از بیمارستان‌های خصوصی شمال تهران منتقل شد.

 پست معنا‌دار نوبخت؛ تعادل   محمد باقر نوبخت پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. نوبخت در این پست نوشت: دولت به تنهایی نمی‌تواند اقتصاد مقاوم را شکل دهد، دولتی که منابع او به نوعی به درآمدهای نفتی آن هم درآمدهایی که با نوسانات قیمت نفت می‌تواند نوسان داشته باشد متصل شود، قطعاً از این تکانه‌ها مصون نخواهد بود اما اگر اقتصاد با مردم اداره شود می‌توانیم نسبت به پایداری و ثبات اقتصادمان صحبت کنیم.

 پیروزی موصل، آبروی امریکا را بُرد؛ صداوسیما   رییس قوه قضاییه با اشاره به پیشرفت جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: پیروزی موصل، آبروی امریکا و کشورهای سلطه را برد و نقش منافقانه و سلطه‌گری امریکا بیشتر مشخص شد. آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسوولان عالی قضایی با اشاره به آزادی موصل افزود: پیشرفت‌هایی که در جبهه مقاومت در سوریه اتفاق افتاده کار بسیار عظیمی است اما رسانه‌های غربی که کوچک‌ترین مساله را تبدیل به یک مساله بزرگ بین‌المللی می‌کنند این مسائل را با تعمد نادیده می‌گیرند. رییس قوه قضاییه ادامه داد: نقش مرجعیت در عراق، نیروهای بسیج مردمی و حمایت‌های بی‌دریغ ایران دست به دست هم داد و در موصل این آزادی صورت گرفت.

 برگزاری جلسات کمیته تعامل فراکسیون امید با دولت؛ ایلنا    عضو کمیته تعامل فراکسیون امید برای تشکیل کابینه دوازدهم با اشاره به انجام تصمیم‌گیری نهایی این فراکسیون درباره نحوه اعطای رای‌اعتماد به کابینه در نشست مجمع عمومی، به تشریح عملکرد کمیته تعاملی که به این منظور تشکیل شده بود، پرداخت و گفت: امیدواریم شایعات درباره عدم تحقق مطالبات مردم در کابینه دوازدهم در حد گمانه‌زنی باشد.  بهرام پارسایی با اشاره بر تعامل خوب و همیشگی دولت با فراکسیون امید، ابراز امیدواری کرد که معرفی کابینه دوازدهم با هماهنگی و تعامل دوطرفه انجام گیرد و در ادامه یادآور شد: به هر تفسیر، ارزیابی فراکسیون امید مجلس در اعطای رای‌اعتماد به وزرای پیشنهادی موثر خواهد بود.

 عربستان چند شهروند خود را به جاسوسی برای ایران متهم کرد؛ ایسنا    یک روزنامه سعودی اعلام کرد که عربستان چند تن از شهروندان خود را به جاسوسی برای سازمان اطلاعات ایران متهم کرد.

به گزارش روزنامه عکاظ، سازمان‌های امنیتی عربستان سعودی چندی پیش چند تن از شهروندان خود را به اتهام دست داشتن با سازمان اطلاعات ایران و جاسوسی برای آن دستگیر کرده‌اند و دادستان عمومی عربستان پس از بازجویی و تحقیق پرونده آنان را به مقامات قضایی ارجاع داده است تا بقیه کارهای قضایی این پرونده انجام شود.

 جزئیات حادثه تیراندازی مامور پلیس در میدان المپیک تهران؛ مهر   فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بیان جزییات تیراندازی صبح دیروز در میدان دهکده المپیک تهران گفت: حوالی ساعت 4:30 بامداد، گزارشی از وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله ماموران ما در محل حاضر شدند. سردار ساجدی نیا با بیان اینکه مشخصات این سارقان در اختیار ماموران قرار گرفت، گفت: دقایقی بعد یکی از گشتی‌های حاضر در منطقه موفق به شناسایی سارقان شده و به آنان دستور ایست می‌دهد؛ اما این افراد بدون توجه به دستور پلیس متواری می‌شوند دقایقی پس از تعقیب و گریز، ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری اسلحه، مجبور به تیراندازی به سمت این سارقان می‌شوند که در این میان سارق زن کشته، یک نفر مجروح و یکی از آنها نیز فرار کرد.

 

ارسال نظر