روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۸۴۲

 برگزاری مانور نیروهای مسلح در فرودگاه مهرآباد؛ایسنا| معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد. محسن همدانی درباره شنیده شدن شلیک گلوله از فروگاه مهرآباد، اظهار کرد: این موضوع به هیچ‌وجه امنیتی نبوده و نیروهای مسلح حاضر در فرودگاه یک مانور محدود داخلی برگزار کردند. او در ادامه افزود: برای افزایش آمادگی در جهت مقابله با اقدامات تروریستی این مانور برگزار شده است.

 اعتصاب غذای مدیران کانال‌های تلگرامی شایعه است؛ایلنا| حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای درباره خبر اعتصاب غذای مدیران کانال‌های تلگرامی در اعتراض به روند قضایی رسیدگی به پرونده‌شان گفت: این مساله شایعه است. اگر کسی حرف درستی داشته باشد، حرف درستش را می‌زند و پرونده‌اش پیگیری و دنبال می‌شود. سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با رسیدگی قضایی این پرونده پس از گذشت حدود سه ماه از دستگیری این افراد اظهار داشت: پرونده این افراد در حال رسیدگی و تحقیق است. افراد دیگری هم باید احضار شده و از آنها تحقیق شود.

 تحریم‌های جدید امریکا ناقض روح و متن برجام است؛تسنیم| رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحریم جدید سنای امریکاعلیه ایران، ناقض متن و روح برجام است. سرلشکر محمد باقری با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی امریکا، اظهار داشت: این تحریم‌ها برای نیروهای مسلح تازگی ندارد و ما 38 سال است که در تحریم هستیم و اتفاق جدیدی نیفتاده است. سرلشکر باقری تصریح کرد: تاکنون تصمیم مقام معظم رهبری بر این بوده که ما به تعهداتمان پایبند باشیم اما مسیر شکایت و فشار را طی خواهیم کرد.

 ۶ فرماندار در جریان تخلفات انتخاباتی احضار شده‌اند؛فارس| دادستان کل کشور با اشاره به اینکه هنوز پرونده تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال نشده است، گفت: در حال حاضر همان 6 فرماندار احضار شده‌اند. محمد جعفر منتظری در پاسخ به این سوال که آیا پرونده تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده است، گفت: تخلفات مربوط به تمام استان‌ها می‌شود که رسیدگی به آنها زمانبر است. او همچنین در رابطه با حادثه توهین به رییس‌جمهور در روز قدس گفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود پیدا کنند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارائه دهند.

 ایران، طرح حمله تروریستی به بیت‌الله‌الحرام را محکوم کرد؛ایسنا| بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌یی وزارت امور خارجه کشورمان، طرح ناکام حمله تروریستی به بیت‌الله‌الحرام را به‌شدت محکوم کرد. وی گفت: طرح ناکام حمله تعدادی از تروریست‌های جنایتکار برای حمله به بیت‌الله‌الحرام که با شکست روبه‌رو شد بار دیگر نشان داد تروریسم لجام‌گسیخته و رو به تزاید کنونی که تمامی جهان، منطقه و به خصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است دین، مذهب، جغرافیا، نژاد و ملیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی مقدس‌ترین مکان مسلمانان جهان را می‌تواند نشانه رود.

 ۱۱ تیر؛ نشست غیرعلنی مجلس درباره راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛تسنیم| بهروز نعمتی سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست غیرعلنی مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است در جلسه روز یک‌شنبه، 11 تیر جلسه غیرعلنی مجلس با حضور معاون اقتصادی وزارت اطلاعات و حقیقی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شود. وی با بیان اینکه جلسه غیرعلنی مجلس پیش از جلسه علنی روز یک‌شنبه، 11 تیر خواهد بود، افزود: قرار است در این نشست راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا مورد بررسی قرار گیرد.

 واکنش تند اسماعیلی به شعارهای توهین‌آمیز علیه روحانی؛تعادل| معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری به شعارهای توهین‌آمیز علیه رییس‌جمهور در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد. پرویز اسماعیلی نوشت: « به نظر شما صهیونیست‌ها، داعش چقدر باید هزینه می‌کردند تا رسانه‌های امریکایی تیتر بزنند: راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی برگزار شد.»

 

ارسال نظر