روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۷۶۴

 مردم پشتوانه نیروهای مسلح هستند-ایسنا- پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: نیروهای مسلح ما به پشتوانه ملت بر دهان دشمن می‌زنند. وی اظهار کرد: حضور مردم موجب اقتدار ملی کشور ماست. نیروهای مسلح، رهبری و دولت به پشتوانه ملت بر دهان دشمن می‌زنند. فتاح در ادامه افزود: حضور مردم بسیار عالی است و ما شور و عمق تفکر انقلابی را در مردم می‌بینیم. این مردم همه سرباز نظام و انقلاب هستند و پشت سر رهبری و نیروهای مسلح هستند.

توهین به رییس‌جمهور در روز قدس پاسخ ناشایست افراط‌گرایان به انتخابات است-تعادل- زهرا احمدی‌پور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در واکنش به توهین یک عده به رییس‌جمهور در توییتر خود نوشت: توهین به رییس‌جمهور در روز قدس پاسخ ناشایست افراط‌گرایان است به انتخابات عقلایی و اعتماد ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران.

 فلسطین جزو آرمان‌های انقلاب و مردم است-ایلنا- عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فلسطین جزو آرمان‌های انقلاب و مردم است، گفت: فلسطین و اسلام از هم جدا نیست. برای تحقق این آرمان همه‌ساله در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابیم و با آرمان‌های‌مان بیعت می‌کنیم. وی اظهار کرد: ما از طریق حقوق و قواعد بین‌المللی وظیفه داریم از مرزهای کشور و مرزهای اعتقادی خود دفاع کنیم. اگر کسی بخواهد ایران عزیز را تهدید کند، باید قدرت بازدارنده خود را حفظ کرده و در موقعیت‌های ضروری و لازم اقدام کنیم که نمونه‌یی از اقدامات ما را دنیا دید.

 روز قدس سمبل مبارزه با ظلم، خشونت و افراط‌گرایی است - ایرنا- شهیندخت مولاوردی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، روز قدس را میراث ماندگار امام راحل دانست و گفت: این روز سمبلی برای مبارزه با ظلم، بی‌عدالتی، خشونت و افراط‌گرایی است. وی افزود: امروز به عنوان نماد اتحاد جهان اسلام در برابر دشمن مشترک و همچنین سمبل مبارزه علیه ظلم و بی‌عدالتی و خشونت و افراطی‌گری تبدیل شده است. معاون رییس‌جمهوری ادامه داد: نه تنها جهان اسلام بلکه تمام آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان روز قدس را گرامی می‌دارند.

 تعمیر و میزان ذخایر دلیل تعطیلی موقت آب سنگین اراک است-خانه ملت- مجتبی ذوالنوری رییس کمیته هسته‌یی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص علت تعطیلی آب سنگین اراک گفت: هر کدام از سایت‌ها و تجهیزات هسته‌یی به بازه زمانی برای نگهداری و تعمیرات نیاز دارند و این مساله درباره آب سنگین اراک نیز صدق می‌کند. وی افزود: با این حساب این کارخانه نیز برای سرویس به تعطیلی نیاز دارد اما نکته دیگر این است که دایم کار کردن کارخانه آب سنگین اراک هزینه‌بر می‌شود.

عملیات موشکی سپاه نشان اقتدار انقلاب بود-تسنیم- علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات موشکی سپاه و نابودی مواضع داعش، اظهار کرد: عملیات اخیر سپاه از قدرت و صلابت انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی بود. وی ادامه داد: پیام این عملیات به دنیا به‌ویژه تروریست‌ها این بود که ما تا زنده هستیم هرگز اجازه نخواهیم داد کسی به ملت و کشور ما چپ نگاه کند.

 انهدام یک تیم تروریستی در کردستان-ایلنا| روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی بامداد جمعه در کردستان خبر داد. روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: یک تیم تروریستی که قصد انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در داخل کشور را داشت، بامداد روز جمعه توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه شناسایی و در یک درگیری که در منطقه کردستان انجام شد، تعداد سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یک نفر از آنان دستگیر شد. همچنین در این درگیری تعدادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به دست رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افتاد.

 امریکا می‌خواهد ایران را دشمن اعراب معرفی کند-آنا| نایب رییس مجلس دهم گفت: اتحادی که بین عربستان، امریکا و اسراییل ایجاد شده، بسیار خطرناک است و پیام راهپیمایی روز قدس امسال بسیار روشن است و ان‌شاءالله بسیار موثر خواهد بود.

علی مطهری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس به خبرنگاران گفت: روز قدس امسال به‌دلیل آنکه امریکا قصد دارد اعراب را مقابل ایران قرار دهد و ایران را دشمن عرب‌ها اعلام کند و با این کار اسراییل را از دشمنی خارج کند، پیام ویژه‌یی دارد.

موشک‌های سپاه اول در قلب امریکا و اسراییل فرود آمد-تسنیم| رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران از تهدیدات امریکا و اسراییل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم. آیت‌الله احمد جنتی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم اظهار کرد: نظام و دولت باید قدردان این مردم همیشه درصحنه باشند. او موفقیت سپاه در گرفتن انتقام شهدای اقدامات اخیر تروریسم‌ها در تهران را یادآوری و تصریح کرد: موشک‌ها اول در قلب امریکا و اسراییل فرود آمده و بعد به پیشانی داعش برخورد کرده و انتقام مظلومیت مردم ایران را گرفت.

 حضور مردم در روز قدس پرشکوه است-تسنیم| رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مراسم روز قدس در تهران حضور یافت. عارف در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم در روز قدس که اهمیت این روز را به خوبی درک کرده‌اند، پرشکوه است، گفت: امروز روز همبستگی دنیای اسلام با محوریت آزادسازی قدس عزیز است. او افزود: با توجه به جایگاه انقلاب اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قابل پیش‌بینی بود.

 عملیات سپاه از قدرت و صلابت ملت ایران بود-فارس| معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: عملیات اخیر سپاه از قدرت و صلابت انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی بود. علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات موشکی سپاه و نابودی مواضع داعش، اظهار کرد: پیام این عملیات به دنیا به‌ویژه تروریست‌ها این بود که ما تا زنده هستیم هرگز اجازه نخواهیم داد کسی به ملت و کشور ما چپ نگاه کند.

 شرکت حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی در راهپیمایی روز قدس-برنا| نوه امام‌خمینی(ره) در جمع راهیپمایان روز قدس در شهر مقدس قم شرکت کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام راحل دیروز به خیل عظیم راهپیمایان در قم پیوست. مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم شهرهای مختلف برگزار شد و راهپیمایان روزه‌دار با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی اعلام کردند.

 

ارسال نظر