قضاوت‌هایی که جان یک پدر را گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۸۲

پرستو صالحی که روز پنج‌شنبه با حضور در برنامه تلویزیونی «ماه عسل» از اعتیاد پدرش گفته بود در پست اینستاگرام خود از بازتاب این برنامه صحبت کرده است.

وی که کمی قبل‌تر حضور خود در این برنامه را نیز از طریق یک پست در شبکه اجتماعی خود اعلام کرده بود در آخرین پست خود نوشته است: « ممنونم که شنیدید، ممنون که دیدید، ممنون که فهمیدید.

ممنون از احسان علیخانی و برنامه ماه عسل که فرصت دادن بغض مونده تو گلوم بشکنه سپاس». او که به همراه برادرش در ویژه ‌برنامه افطار شبکه سه حاضر شد، روایتی از زندگی شخصی خود را به مخاطبان ارائه کرد که بخش عمده‌یی از آن به مشکلاتی که پدر معتادش برایشان ایجاد کرده بود، اختصاص داشت. هر چند که خودش گفت:«نیامدم پدرم را خراب کنم بلکه می‌خواهم خودم را خراب کنم». نکته مهم صحبت‌های او مربوط به قضاوت‌هایی بود که در زمان اعتیاد پدرش، دیده بود. همین قضاوت سبب بی‌تابی یک خانواده و همراهی نکردن با پدر معتاد برای ترک شد.

به گفته صالحی این اتفاق زمانی برایش تلخ‌تر شده که بعد از مراسم خاکسپاری پدرش وقتی وسایل خانه او را جمع می‌کنند یک چمدان پر از مصاحبه‌های خودش را دیده است. اما پس از پخش گفت‌وگوی روز پنج‌شنبه این بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «ماه عسل» بسیاری از رسانه‌ها با انتشار حرف‌های این بازیگر به همراه عکس و فیلم به این موضوع پرداختند و تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم بعد از پایان یافتن برنامه «ماه عسل» به صفحه شخصی پرستو صالحی رفتند و با او ابراز همدردی

کردند.

احسان علیخانی نیز پس از برنامه با انتشار عکسی سلفی از خودش به همراه پرستو صالحی و برادرش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام چنین نوشت:«سلام رفقا، روز سخت و عجیبی بود عجیب، ممنون از امیر و پرستو صالحی برای این روایت... لطفا فکر کنیم و تامل بدون قضاوت... مخلصیم».

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر