سخنی با خوانندگان

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۳۸۸

از امروز خوانندگان روزنامه تعادل را با تغییرات تازه‌یی می‌بینند. هر چند که این تغییرات به‌طور بطئی در طول چند روز گذشته ایجاد شده بود اما از امروز وسعت این تغییرات ما را مجاب می‌کند تا درباره آن با خوانندگان سخن گوییم.

اول آنکه روزنامه تعادل از امروز با دو بخش رویی و لایی تعریف می‌شود که هر بخش از آن تعاریف و کارکرد جداگانه خود را دارد. در بخش رویی که شامل 8صفحه اول است خوانندگان می‌توانند خبرهای روز خود را در آن بیابند. در صفحات جدید خبری، اخبار بین‌الملل با سیاسی ادغام شده و هویت جدیدی پیدا کرده است اما در عوض هفته‌یی سه صفحه تحلیل‌های ناب اقتصاد سیاسی جهان به‌طور جداگانه در صفحات لایی که صفحه14 باشد، ‌عرضه خواهد شد. گروه‌های خبری هم به شکل حرفه‌یی‌تر تنظیم شده است. از این به بعد هر صنعت که برای آن صفحات جداگانه‌یی تعریف شده بود جای خود را به بخش داده است. برای مثال صفحه خودرو و حمل‌ونقل که پیش از این دارای یک صفحه بود اکنون بخش خودرو آن به صفحه صنعت و بخش حمل‌ونقل آن به صفحه راه‌وشهرسازی منتقل شده است.

در صفحات لایی هم، ‌بخش جداگانه‌یی تحت عنوان تشکل‌ها باز شده که به کندوکاو در تشکل‌ها می‌پردازد. گزارش‌های مربوط به اتاق‌های بازرگانی و تعاون همچنین اصناف را می‌توانید از این به بعد در صفحه10 بخوانید. صفحه11 هم صفحه بنگاه‌هاست که اخبار مربوط به بنگاه‌ها و فعالیت‌های خرد اقتصادی کشور را پوشش می‌دهد.

صفحات12 و 13 را معمولا به‌صورت پرونده پوشش می‌دهیم که هر روز یک بخش از اقتصاد کشور را دربر می‌گیرد.

از امروز به بعد هم صفحه‌یی در روزنامه باز شده که اخبار و تحلیل‌های اجتماعی کشور را که عمدتا از زاویه اقتصادی بررسی می‌شود را تحت پوشش قرار می‌دهد. اقتصاد کارآفرینی، ‌سلامت و توسعه پایدار و اقتصاد آموزش ازجمله مواردی است که می‌توانید آن را در صفحه15 بخوانید.

اما سعی کرده‌ایم که موارد دیگری که معمولا بررسی آنها در اقتصاد مغفول مانده را هم تحت پوشش قرار دهیم.

از امروز صفحه16 به این موضوعات اختصاص دارد. بخش ورزش و تبلیغات و فرهنگ چقدر گردش مالی دارند؟ تاثیر آنها بر اقتصاد چقدر است و چقدر در تولید و مصرف نقش ایفا می‌کنند؟ ما سعی می‌کنیم به این سوال‌های شما در صفحه16 پاسخ دهیم.

روزنامه تعادل به‌دنبال آن است که بتواند در این فضا اطلاعات کافی را دراختیار شما خوانندگان عزیز بگذارد تا بتوانید درست تصمیم‌گیری کنید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر