حقوق معلمان خرید خدماتی چهار ماه است که پرداخت نشده

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۸۸۹
حقوق معلمان خرید خدماتی چهار ماه است که پرداخت نشده

 امانقلیچ شادمهر، با انتقاد از عدم رسیدگی‌های کافی به معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: معلمان خرید خدمات یکی از مظلوم‌ترین اقشار فرهنگیان در سراسر کشور بوده که در دورترین نقاط کشور با کمترین حقوق و بیشترین کارایی تدریس می‌کنند.

به گزارش اقتصاد 100، نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این وضعیت نامناسب اقتصادی این معلمان با کمترین حقوق سر می‌کنند و این جفایی در حق معلمان خرید خدمات آموزشی است که حتی هزینه ایاب و ذهاب آن‌ها را هم کفاف نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: متأسفانه حتی نیمی از رقمی که آموزش و پرورش در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات طرف قرارداد قرار می‌دهد هم به معلمان اختصاص پیدا نمی‌کند و بعضاً شاهدیم که 4 الی  5 ماه حقوق این معلمان زحمتکش به تأخیر می‌‎افتد.

شادمهر یادآور شد: متأسفانه این معلمان به هیچ عنوان امنیت شغلی ندارند و تبدیل وضعیت آن‌ها باید در طرح ساماندهی اولویت آموزش و پرورش باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: در طرح ساماندهی سوابق معلمان خرید خدمات آموزشی لحاظ می‌شود ضمن اینکه  طی نامه‌ای از طرف کمیسیون به سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خواستار فوری به وضعیت معلمان شده‌ایم.

ارسال نظر