سوال از رئیسی در مجلس کلید خورد/ طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور به نتیجه می‌رسد؟

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۶۵۴
سوال از رئیسی در مجلس کلید خورد/ طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور به نتیجه می‌رسد؟

بر اساس شنیده‌ها طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۶ محور در مجلس کلید خورده است.

به گزارش ایلنا، هشت ماه قبل بود که یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگویی از ثبت طرح «عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور» خبر داد، طرحی که البته با امضای طراح و تنها یک نفر نماینده دیگر یعنی دو امضا ماه‌هاست که در سامانه نمایندگان قرار دارد و عدد امضای آن افزایشی نداشت تا بتواند اعلام وصول شده و راهی صحن مجلس شود.

اما اکنون شنیده می‌شود جمعی از نمایندگان در صدد امضا و تحویل طرح سوال از سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور هستند.

بر اساس شنیده‌ها، یکی از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور را در ۶ محور تهیه کرده و درصدد جمع‌آوری امضاء نمایندگان و تحویل این طرح به هیات رئیسه مجلس است.

طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به «نابسامانی‌های اخیر ارزی» و «عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی» که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.

نماینده طراح سوال که نخواست نامش فاش شود می‌گوید: «طرح سوال را با تعدادی از همکاران مطرح کرده‌ام، گروهی از آن استقبال کردند و گروهی دیگر هنوز می‌ترسند.»

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
تیهو
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
ترس از چه چیزی اگر حساب پاک باشد؟ ترس فقط از خداوند معنا دارد. اگر کاری برای رضای خدا و نجات و خدمت به خلق خدا و با اخلاص باشد... نور ایمان، ترس را از بین می‌برد.