ویژه

۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۲:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۸۸۱۴۷

قوانین یک‌طرفه، توسعه و نگهداری شبکه های مخابراتی را مشکل می کند

مدیر مخابرات منطقه مرکزی با تاکید بر اینکه قوانین ومصوبه های یک‌طرفه، برای توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی مشکل ایجاد می کند گفت: این قوانین باعث عدم توازن بین درآمد و هزینه ها شده است.  مدیر مخابرات منطقه مرکزی با تاکید بر اینکه قوانین ومصوبه های یک طرفه، برای توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی مشکل ایجاد می کند گفت: این قوانین باعث عدم توازن بین درآمد و هزینه ها شده است.  علیرضا لطفی افزود: درطی این مدت نه‌تنها حمایتی از مخابرات به عمل نیامده است بلکه با قوانین ومصوبه های یک طرفه، مشکلات و موانع زیادی در سر راه توسعه ونگهداری شبکه های 

مخابراتی ایجاد شده است. وی تلفن ثابت را ضرر ده اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۱۲ سال است که تعرفه‌های تلفن ثابت هیچ‌گونه تغییری نداشته و این امر سبب شده تا شرکت مخابرات برای تامین هزینه‌های خود با مشکل مواجه شود. وی با بیان اینکه افزایش پوشش شبکه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح استان به طور ویژه در دستور کار مخابرات منطقه مرکزی قرار دارد گفت: با این حال تاسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ تلفن ثابت، اجرای شبکه فیبر نوری، تاسیس و جایگزینی تجهیزات انتقال، اجرای شبکه کابل مسی، توسعه و بهسازی تجهیزات تغذیه نیرو، تاسیس و توسعه پورت دیتا، تاسیس و بهینه سازی سایت همراه اول از جمله طرح‌هایی است که در طی امسال به بهره‌برداری رسیده است.

 جایزه همراه اول برای رساله‌های برتر حوزه مهندسی برق و فناوری ارتباطات

 همزمان با سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، مرکز تحقیق ‌و توسعه همراه اول با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران رویداد «جایزه رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات» را برگزار می‌کند.   هدف این رویداد شناسایی و تقدیر از رساله‌های دکترای برتر در حوزه مهندسی برق با تاکید بر فناوری ارتباطات و گسترش تعامل دوسویه با دانش‌آموختگان برتر این حوزه عنوان شده است. 

 دانش‌آموختگان دکترای رشته‌های مرتبط با حوزه مهندسی برق که در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ از رساله خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در این رویداد شرکت کنند.  جوایزی که برای این رویداد درنظر گرفته شده به‌ ترتیب نفر اول ۲۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان است. از دانشکده برتر مهندسی برق که بیشترین تعداد رساله حائز شرایط را ارسال کند نیز در این رویداد تقدیر به‌ عمل خواهد آمد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https: //iceeconf.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر