برگزاری و پوشش ۱۲ روزه جشنواره فیلم فجر با همراهی اینترنت پرسرعت

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۲:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۸۶۸۷۲

همراه اول با فراهم آوردن سرعت اینترنت مطلوب در خانه جشنواره فیلم فجر (کاخ جشنواره)، روند انجام فعالیت‌های رسانه‌ای برای خبرنگاران، هنرمندان و عموم مردم را فراهم آورد و این کیفیت تا پایان روز برگزاری یعنی دیشب که اختتامیه این جشنواره بود، ادامه‌دار بود. چهلمین دوره جشنواره بزرگ فیلم فجر از 12 بهمن آغاز شده و تا 22 بهمن در 1400 در تهران برگزار می‌شود. کاخ اصلی جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار می‌شود و همراه اول به عنوان حامی فرهنگ و هنر ایران، از این جشنواره حمایت می‌کند.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در کشور، اقدامات موثری در جهت توسعه عرصه‌ دیجیتال و فرهنگ کشور برداشته و همواره در این راه، پیش‌قدم بوده است. همراه اول به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا نقش موثری در توسعه راه‌های ارتباطی از محروم‌ترین نقاط کشور داشت که باعث شد گروه‌های مختلف مردم از دانش‌آموزان تا کارمندان و خانواده‌ها بتوانند در این دوران از مسیرهای ارتباطی همراه اول استفاده کنند و به زندگی عادی خود ادامه دهند.

نگاه مسوولانه همراه اول را می‌توان در تولید و توسعه پلتفرم روبیکا، شاد و ذره‌بین مشاهده کرد که نقش موثری را برای برقراری راه‌های ارتباطی در دوران کرونا به ویژه برای دانش‌آموزان و مدارس داشتند.

اما همراه اول از ابتدای بهمن ماه اعلام کرد که با شعار «همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین» به کاخ اصلی جشنواره فجر خواهد رفت و در این راه برای دومین بار همراه عوامل، هنرمندان، خبرنگاران و مردم در طی برگزاری جشنواره فجر خواهد بود.

 

ارسال نظر