ویژه

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۲:۴۶:۵۲
کد خبر: ۱۸۶۲۴۹

بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسبت روز مادر

همراه اول از ارایه بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه به‌مناسبت روز مادر خبر داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر، همراه اول بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه ارایه کرده است. این بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه از روز شنبه 2 بهمن 1400 تا پایان روز دوشنبه 4 بهمن برای کلیه مشترکان دایمی و اعتباری قابل خریداری است. خرید این بسته‌های اینترنت ویژه برای خود مشترک یا دیگری با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» امکان‌پذیر است.

همراه اول حامی رسمی چهلمین جشنواره فیلم فجر شد

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور با شعار «همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین» و به صورت انحصاری از جشنواره فیلم فجر امسال به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی-هنری کشور حمایت می‌کند. چهلمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن 1400، با حضور 74 فیلم برگزار می‌شود.   پیش از این نیز در راستای حمایت از فرهنگ و هنر به عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسوولیت اجتماعی این اپراتور، همراه اول در سال 1397 حامی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود.

گزارش همشهری تکذیب شد شاد هک نمی‌شود، فقط نسخه‌های رسمی را نصب کنید

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا تیم فنی و پشتیبانی شاد از کاربران درخواست کرد به‌منظور جلوگیری از کلاهبرداری، از نصب نسخه‌های جعلی شاد، نظیر «شاد مخصوص امتحانات» یا هرگونه اپ دیگری خودداری کرده و نسخه جدید را فقط از طریق سایت shad.ir یا استورهای معتبر نصب کنند. شبکه دانش‌آموزی شاد با توجه به فرآیندهای احراز هویت و همچنین براساس تدابیر فنی اتخاذ شده توسط تیم فنی، به راحتی هک نمی‌شود و آنچه تحت عنوان «هک شاد» در برخی رسانه‌ها مطرح شده، در اصل کلاهبرداری با استفاده از اکانت‌های جعلی است. کاربران شاد می‌توانند با مراجعه به بخش «تنظیمات» و لمس گزینه «دستگاه‌های فعال» در قسمت «حریم خصوصی و امنیت»، دسترسی‌های غیرمجاز به حساب کاربری خود را قطع کنند.

 

ارسال نظر