ویژه

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۳:۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۸۴۷۷۳

هدیه 250 هزار تومانی همراه اول به مناسبت روز دانشجو

همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیم‌کارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی همراه می‌دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن 16 آذر ماه و «روز دانشجو»، تمامی مشترکان فعلی و جدید سیم‌کارت اعتباری دانشجویی و سیم‌کارت دایمی جوانان می‌توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی همراه» بهره مند شوند. مشترکان فعلی سیم‌کارت‌های دانشجویی و جوانان تا پایان آذر ماه پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول به نشانی www.hamrah.academy این اعتبار 250 هزار تومانی را به صورت خودکار دریافت می‌کنند. متقاضیان جدید هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی

 Shop.mci.ir اقدام به خرید سیم‌کارت‌های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی برای آنها حداکثر تا 4 روز پس از فعالسازی سیم‌کارت تخصیص داده می‌شود. گفتنی است «سیم‌کارت دانشجویی» همراه اول صرفا به دانشجویان تعلق می‌گیرد و هر فرد تنها یک بار می‌تواند از این طرح استفاده کند؛ از جمله مزایای دیگر این سیم‌کارت‌ها امکان فعالسازی رایگان طرح «جمعه‌های رویایی» و همچنین برقراری مکالمه و پیامک داخل شبکه دانشجویی با تخفیف است. «سیم‌کارت جوانان» همراه اول هم صرفا به افراد با سن ۱۸ تا 30 سال تعلق می‌گیرد که در حال حاضر سیم‌کارت جوانان ندارند.

شاد هک نمی‌شود مراقب کلاهبرداران باشید

شبکه دانش‌آموزی شاد با توجه به فرآیندهای احراز هویت و همچنین براساس تدابیر فنی اتخاذ شده توسط تیم فنی، به راحتی هک نمی‌شود و آنچه تحت عنوان «هک شاد در رسانه‌ها» مطرح شده، کلاهبرداری با استفاده از اکانت‌های جعلی است. به گزارش موج، در پی انتشار خبری مبنی بر هک کانال‌های شاد و انتشار مطالب نامتعارف لازم به توضیح است تیم فنی شاد، با به‌کارگیری لایه‌های امنیتی و اتخاذ تدابیر امنیتی تاکنون توانسته است جلوی حملات هکرها را گرفته و مانع از انتشار اطلاعات یا هرگونه دسترسی غیرمجاز به دیتای کاربران شود. فرآیند ایجاد کانال در شاد، منوط به درخواست مدیران و صرفا از طریق واحدهای فناوری آموزش و پرورش امکان‌پذیر است؛ لذا عملا ایجاد کانال‌های نامتعارف در شاد، غیرممکن است، اما برخی مدیران کانال‌ها با در اختیار گذاشتن کد فعال‌سازی حساب کاربری خود، راه را برای سودجویی کلاهبرداران باز کرده‌اند. با استقبال نظام آموزشی کشور از شاد، و حضور گسترده دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در این پلتفرم، برخی سودجویان با ایجاد حساب‌های کاربری جعلی به نام پشتیبان شاد، اقدام به ورود غیرقانونی به حساب کاربری مدیران کرده و با سوءاستفاده از دسترسی مدیران، و حذف آنها از کانال‌های موجود، اقدام به انتشار مطالبی برای جذب مخاطب و در نهایت فروش کانال کرده‌اند. این گزارش تاکید می‌کند، تنها حساب کاربری رسمی پشتیبانی شاد @shadsupport و @shadsupport2 تنها ربات پشتیبانی شاد @shadAppSupportBot در این پلتفرم است. همچنین کارشناسان پشتیبانی شاد، تنها با شماره « 02128425313» با کاربران تماس می‌گیرند. شاد از کاربران خواسته است، کد فعال‌سازی شاد را تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد دیگر نگذارند؛ همچنین مدیران در صورتی که مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار گرفتند می‌توانند در تماس با مرکز پشتیبانی شاد به شماره تماس ۰۲۱۴۳۰۸۱، دسترسی سودجویان را قطع و کانال خود را بازیابی نمایند.

 

ارسال نظر