سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۲۶۲

همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح‌های ویژه سیم‌کارت جوانان و سیم‌کارت‌ دانشجو میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با سپری شدن تدریجی ایام تعطیلات تحصیلی و نزدیک شدن به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور، همراه اول طرح‌های ویژه «جوانان» و «دانشجویان» را با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود آغاز کرد.

      مزایای خریداری سیم‌کارت جوانان

تمامی افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله می‌توانند سیم‌کارت دایمی جوانان همراه اول را با قیمت ویژه و بسته‌های خوش آمدگویی جذاب از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول خریداری کنند. جوانان متقاضی استفاده از شرایط این طرح ویژه می‌توانند سیم‌کارت دایمی همراه اول را با تخفیف ویژه به قیمت ۶۰ هزار تومان، به همراه بسته‌های خوش آمد ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز و ماهانه ۲.۵ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه از ماه دوم فعالسازی خریداری کنند.

      مزایای خریداری سیم‌کارت دانشجو

دانشجویان هم می‌توانند با خریداری سیم‌کارت اعتباری دانشجو با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم‌های پیش رو را بیش از پیش بچشند. سیم‌کارت دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم‌کارت‌های دانشجویی، جمعه‌های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود. بسته خوش‌آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت ۶ ماهه یا به عبارتی ماهانه ۴ گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، ۴ هزار تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ نیز برای سیم‌کارت‌های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است. همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت ۵G در کشور، همواره سعی دارد با حمایت از جوانان و دانشجویان، زمینه تحصیل عادلانه علم و دانش را فراهم آورد.

 

ارسال نظر