ویژه

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۵:۴۱
کد خبر: ۱۷۸۹۵۴

 شاخص‌ها و قابلیت‌های فنی متروی تهران بر همه آشکار است

نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: شاخص‌ها و قابلیت‌های فنی که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دارد بر همه آشکار است . به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پور با اشاره به اینکه وضعیت شرکت به لحاظ عملیات در بهترین وضعیت قرار دارد تصریح کرد: شاخص‌ها و قابلیت‌های فنی که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دارد در سطح شهر و کشور بر همه آشکاراست و همه ما را به لحاظ فنی کاملا قبول دارند، اما کمبود ناوگان مشکلی است که سال‌هاست با آن روبرو هستیم. وی افزود: مسوولیت‌هایی که در قبال مسافران داریم را به نحوه احسن انجام می‌دهیم و می‌دانیم که حیات شرکت بهره بردای مترو بستگی به حرکت قطارها دارد و این مستلزم هزینه کردن برای بازسازی قطارها و بازگرداندن آنها به چرخه سیر است که باید با دقت بیشتری انجام شود. این کار نیاز به منابع مالی دارد اگر ما می‌خواهیم شرکت پویا باشد باید تلاش کنیم تا حرکت قطارها به خوبی انجام شود و این تنها با اورهال کردن به موقع قطارها و افزایش ناوگان شبکه محقق می‌شود.

اختصاص 11 میلیارد تومان  به مناسب‌سازی شهری  برای افراد دارای معلولیت

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در بودجه خود 11 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی شهر ویژه افراد دارای معلولیت اعتبار اختصاص داده است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در برنامه متروگردی مدیران شهری و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان که به دعوت خیریه حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان (حانا) و به همراه افراد آسیب نخاعی همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت انجام شد، گفت: حضور در جمع شما بسیار شیرین است. ما همه در مقابل حقوق افراد دارای معلولیت وظیفه داریم؛ هیچ کس نمی‌تواند منتی بر معلولان بگذارد به خاطر اینکه وظیفه خود را انجام می‌دهد.

انتشار کتاب  مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، از تنظیم و انتشار یک جلد کتاب در حوزه تعهد و مسوولیت‌پذیری برای سلامت از سوی شورای ارتقای سلامت شرکت، خبر داد و افزود: این کتاب در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ مسوولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی برای سلامت و به اشتراک‌گذاری دانش و تجارب سازمانی، چاپ و منتشر شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، مهندس سید سعید موسویون، با اعلام این خبر ادامه داد: به لحاظ نقش و مسوولیت همه آحاد جامعه (به ویژه مدیران) در امر سلامت جامعه، این تجربه با هدف انعکاس پیام سلامت و حساس‌سازی مخاطبین خود نسبت به وظایف کلیدی خویش در امر ارتقای سلامت جامعه و ارایه الگویی عملی در توسعه فرهنگ مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت جامعه، تنظیم گردیده است.

 

ارسال نظر