ویژه

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۶۲۱

بازدید وزیر صمت از شرکت تعاونی فولاد کویر و سیما کاشی

افتتاح و راه‌اندازی مجدد  شرکت فاستونی اردستان  پس از ۶ سال تعطیلی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: در سفر وزیر صمت به شهرستان اردستان بازدید از شرکت تعاونی فولاد کویر، سیما کاشی اردستان انجام می‌شود و شرکت فاستونی اردستان پس از ۶ سال تعطیلی مجددا افتتاح و راه‌اندازی می‌شود. حمیدرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شهرستان اردستان در ۱۰۰ کیلومتری شمال استان اصفهان واقع شده است و این شهرستان دارای ۶۷ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی است که ۵۰ واحد آن فعال است. وی افزود: ۱۶ واحد صنعتی در شهرستان اردستان دارای جواز تاسیس است که از این واحدها، ۷ واحد صنعتی بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی دارد و ۱۰۱ فقره پروانه بهره‌برداری معدن در این شهرستان صادر شده که ۵۸ فقره از این معادن فعال و نیمه فعال است. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان تصریح کرد: دو هزار و ۶۵۰ واحد صنفی در شهرستان اردستان فعال است و یک اتاق اصناف هم در این شهرستان قرار دارد. باقری با اعلام سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت در ۳۱ اردیبهشت ماه به این شهرستان توضیح داد: در این سفر قرار است بازدیدی از مجتمع تعاونی فولاد کویر اردستان، سیما کاشی و واحد کویر مقوا انجام گیرد تا این واحدهای صنعتی در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین، در سفر وزیر صمت قرار است واحد فاستونی اردستان پس از ۶ سال رکود و با تملک بانک سپه و جذب سرمایه‌گذار مجددا به چرخه تولید برگردد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم کند. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: فولاد کویر اردستان با سرمایه‌گذار خارجی و ظرفیت اسمی ۹۵ هزار تن آهن اسفنجی و اشتغال زایی ۸۰۰ نفر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همراه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان تأکید کرد

لزوم بهره‌گیری روابط عمومی‌ها از تکنولوژی و فناوری‌های نوظهور

مهندس حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و موسویون معاون منابع انسانی شرکت با حضور در دفتر روابط عمومی، با مدیریت و کارکنان آن دفتر دیدار و گفت‌وگو کردند و از اقدامات شایسته آنان تقدیر به عمل آوردند. در این دیدار مهندس افضلی در سخنانی گفت: روابط عمومی پل ارتباطی است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می‌سازد و درواقع سعی می‌نماید در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی‌شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد. مهندس افضلی عاملیت و قابلیت را به عنوان دو محور اساسی در گردش چرخ‌های فعالیت روابط عمومی ذکر کرد و گفت: درواقع بدون حضور یکی از این دو محور امکان موفقیت روابط عمومی‌ها وجود نخواهد داشت.  وی افزود: هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فن‌آورانه، برقراری ارتباط دوسویه و تعاملی بین مسوولان و مردم، داشتن ارتباط موثر با رسانه‌ها، هم‌اندیشی با اهالی رسانه، نخبگان و اقشار مختلف جامعه، ایفای نقش راهبردی و مشاوره‌ای، توجه به روابط سازمانی، داشتن برنامه منسجم برای شرایط عادی و بحران و تبیین خدمات دولت و اقناع افکار عمومی می‌تواند روابط عمومی‌ها را به واحدهایی پویا، هوشمند و تأثیرگذار تبدیل کند. وی اظهار داشت: در عصر حاضر نقش‌آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های نوظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع‌رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش‌ازپیش اهمیت دارد. مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی هوشمند و به‌روز، این فرصت را به هر مجموعه‌ای می‌دهد تا ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبان خود از یک‌سو، خدمت و وظایف سازمان خود را به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره ببرد.

در دومین جلسه شورای اداری استان در شهرستان رامسر

تاکید استاندار مازندران بر مصرف بهینه برق در ادارات سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی

دومین جلسه شورای اداری استان در سال 1400 به ریاست احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان مازندران و با حضور اعضای در شهرستان رامسر بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.  حسین زادگان در این نشست با تاکید بر همراهی ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مصرف بهینه برق افزود: با توجه به کاهش ذخایر آبی کشور و محدودیت در تولید برق آبی، رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان‌ها از جمله حذف وسایل غیرضرور برقی، بهره‌گیری از دیزل ژنراتورها، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستم‌های سرمایشی در ساعات اوج بار، کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش و تعدیل روشنایی معابر به جز در نقاط حادثه‌خیز و خطرآفرین امری ضروری است. وی در ادامه خاطرنشان ساخت این موضوع در ارزیابی عملکرد مدیران استان نقش مهمی خواهد داشت و مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان در فصل گرما جهت پیشگیری از خاموشی‌ها زیر ذره‌بین قرار دارند.

 

ارسال نظر