ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۰۸۲

آغاز به کار سرویس جدید روبیکا گفت‌وگوی صوتی در قالب اتاق

روبیکا که به عنوان یک «سوپر اپ» سرویس‌های متعدد، متفاوت و جذابی را برای کاربران فارسی زبان دنیا گردهم آورده است، قابلیت «اتاق‌های گفت‌وگوی صوتی» را نیز به سرویس‌های خود افزود. اتاق‌های گفت‌وگوی صوتی روبیکا می‌توانند تا چندین هزار شرکت‌کننده را در خود جای داده و میزبان جمع‌های کوچک و بزرگ باشند. با قابلیت گفت‌وگوی صوتی، هر گروه یا کانالی در روبیکا می‌تواند به اتاقی برای گفت‌وگو تبدیل شود و فرصت ایده‌آلی را در اختیار چهره‌های سرشناس برای گفت‌وگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد. همراه اول به عنوان یکی از سهامداران عمده روبیکا پیشنهاد داده اگر کاربران می‌خواهند از همه سرویس‌های ارتباطی مورد نظر به‌صورت یکجا بهره‌مند شوند یا اگر در سر ایده‌های بزرگ تجاری می‌پرورانند، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا، از امکان جدید گفت‌وگوی صوتی این سوپر اپ نیز استفاده کنند.

بهره‌برداری از 23 هزار شغل برکت در حوزه پوشاک 

آیین بهره‌برداری از 6 هزار و 600 طرح تولید پوشاک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و اختتامیه رویداد ملی «چرخ برکت» برگزار شد.  مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان پوشاک از اولویت‌های این بنیاد است، گفت: بهره‌برداری از این 6 هزار و 600 طرح باعث ایجاد 23 هزار فرصت شغلی در یک‌هزار و 200 منطقه محروم کشور شده است. بنیاد برکت 145 میلیارد تومان برای راه‌اندازی این تعداد طرح در حوزه پوشاک سرمایه‌گذاری کرده است و البته توانسته 275 میلیارد تومان از منابع مردمی را هم به میدان بیاورد. به گفته مدیرعامل بنیاد، با راه‌اندازی 6 هزار و 600 طرح این بنیاد در حوزه پوشاک، بیش از 5 میلیون دست لباس تولید و روانه بازار شده است. بر همین اساس، بنیاد برکت توجه به چرخه تولید پوشاک در کشور، حمایت از تولیدکنندگان این حوزه و راه‌اندازی طرح‌های خرد و متوسط را به‌ عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار خود قرار داده است. مدنی درباره رویداد ملی «چرخ برکت» به عنوان بزرگ‌ترین رویداد نوآوری_کارآفرینی صنعت پوشاک نیز توضیح داد: 400 ایده از سوی فعالان صنعت پوشاک به دبیرخانه رویداد رسید که 120 ایده به عنوان طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی برگزیده شد. مدیرعامل بنیاد برکت یادآور شد: برخی از این ایده‌ها با استفاده خلاقانه از ظرفیت‌های فرهنگی و صنایع دستی طراحی شده است و قابلیت اجرا توسط اقشار آسیب‌پذیر مانند زندانیان و زنان سرپرست خانوار را دارند. وی با تاکید بر اینکه چرخ برکت یک شروع برای جمع‌آوری ایده‌ها در صنعت پوشاک است، تصریح کرد: دبیرخانه این رویداد به کارش ادامه خواهد داد و امیدواریم روزی شاهد آمار درخشان صادرات پوشاک ایرانی به کشورهای مختلف باشیم.

قدردانی از همکاری و همراهی پرسنل متروی تهران در ایام کرونا

نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو ی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، این روز را به تمامی کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تبریک گفت. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت در «روز جهانی کار و کارگر» ضمن قدردانی و خسته نباشید به تمامی همکاران شاغل در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه که در ایام کرونا بدون هیچ وقفه‌ای خدمات‌رسانی کردند، گفت: اگر همکاری و همراهی پرسنل را در این شرایط سخت نداشتیم، نمی‌توانستیم به کار خود ادامه دهیم.  وی تصریح کرد: یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمتکش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های خدمت را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.  نوبخت افزود: حضور در عرصه خدمت و تلاشگری و تلاش در جهت اعتلای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مایه مباهات همگی ماست. در این سال که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی هامزین شده است نگاه‌ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید داخلی است تا بیش از پیش شاهد شکوفایی و مانع‌زدایی‌ها در کشور عزیزمان باشیم. نوبخت ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل پرتلاش و زحمتکش خانواده بزرگ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: این همراهی و همدلی را ارج نهاده و سلامتی و موفقیت روز افزون شماهمکاران را از خداوند متعال خواهانم.

 

ارسال نظر