ویژه

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۳۲۲۹

 ۴۴ هزار و ٩١٨روستا تحت‌پوشش خدمات همراه اول 

طبق آخرین گزارش رگولاتوری، همراه اول توانسته ۴۴هزار و ٩١٨روستا را تحت پوشش خدمات شبکه خود درآورد. به گزارش موج، میزان پوشش اپراتورهای تلفن همراه در شهرها، روستاها و جاده‌ها با انتشار جدیدترین گزارش دوره‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است. این آمار درباره آمار بخش ICT نشان می‌دهد که در بخش ارتباطات سیار تعداد «روستاهای تحت پوشش خدمات تلفن همراه» رشد مناسبی داشته و «همراه اول» توانسته ۴۴هزارو ٩١٨ روستا را تحت پوشش خدمات شبکه خود درآورد که حدود ٢.۵ برابر روستاهای تحت پوشش «ایرانسل» است. در ادامه این گزارش به پوشش ١٨ هزار و ١٢٧روستا توسط «ایرانسل» و ۶٠۴ روستا نیز توسط «رایتل» اشاره شده است. در شاخص «درصد پوشش جمعیتی» نیز همراه اول ٩۶.٩ درصد، ایرانسل ٨٧.٢١ درصد و رایتل ۵٨.٠۴ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده‌اند. اپراتور اول تلفن همراه با در اختیار داشتن بیشترین میزان پوشش جمعیت روستایی، همچنین بیشترین میزان پوشش جاده‌ای در کشور را با پوشش ٧۴۵٩۶ کیلومتری، در اختیار دارد. بعد از آن اپراتور دوم با پوشش ۵٧٧۶٣ کیلومتر و اپراتور سوم با پوشش ٢٣٨١٩ کیلومتری قرار گرفته‌اند.

آب اصفهان سالم  و بدون میکروب است

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان گفت: آب آشامیدنی استان اصفهان چه در مناطق شهری و چه روستایی، سالم و بدون هرگونه میکروب و مواد شیمیایی مضر است. فهیمه امیری افزود: همه روزه 23 آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب، سنجش سلامت و کیفیت آب استان اصفهان را انجام می‌دهند و از لحاظ تعداد آزمایشگاه، اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار گرفته است. یکپارچه‌سازی آزمایشگاه‌های آب در روستاها و شهرها در ماه‌های اخیر، دقت و نظارت‌را افزایش داده است. سلامت آب خط قرمز ما در تامین آب آشامیدنی استان اصفهان است. وی با اشاره به تعدد آزمایش‌های مرکز برای تامین آب آشامیدنی سالم و عاری از هر آلودگی تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال ۱۰۰ هزار آزمایش کلُر در مناطق شهری و ۲۱۰ هزار از همین نوع آزمایش در روستاهای استان انجام شد. مطلوبیت کلر در مناطق روستایی ۹۹.۹ و شاخص نامبرده در مناطق شهری استان ۱۰۰ درصد است. در مدت مورد اشاره ۹۵۰ آزمایش مواد شیمیایی در مناطق روستایی و ۲۰۵ آزمایش تخصصی فلزات سنگین در روستاها و ۱۲۰ آزمایش از این نوع در مناطق شهری انجام گرفت.

ثبت‌نام ۱۸هزارخانوار  فاقد گاز طبیعی

مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مشکلات موزعین گاز مایع با حضور مدیر و معاون بازرگانی طرح و مورد بررسی قرار گرفت. عباس خلیل‌پور از نشست موزعین گاز مایع با مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در تاریخ 25/۸/99 خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه دستورالعمل‌های صادره پیرامون طرح و تشریح نقاط قوت و ضعف آن و برخی موانع موجود بررسی و دستورالعمل‌های صادره بازخوانی شده و بر ضرورت ایجاد سازوکارهای لازم در راستای تسریع در روند اجرای دقیق توزیع الکترونیکی گاز مایع تاکید شد. همچنین سبحان رجب‌پور، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ضمن تقدیر از همکاری موزعین گاز مایع در سطح منطقه ساری اظهار کرد: موزعین توانستند از آغاز اجرای طرح تاکنون حدود ۱۸‌هزار خانوار متقاضی و مصرف‌کننده گاز مایع را در سامانه ثبت‌نام کنند. رجب‌پور ضمن تشکر از زحمات مدیران تاسیسات مادر گاز مایع در امر الکترونیکی کردن گاز مایع، گفت: همکاری مدیران تاسیسات مادر گاز مایع و تاسیسات مردمی در کاهش کمبود گاز و تنش اجتماعی بسیار موثر بوده و این امر بدون حضور میدانی آنها میسر نمی‌شد.

 

ارسال نظر