ویژه

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۱۶۶۸
ویژه

فروش مستقیم ماسک با قیمت ۱۰۰۰ تومان

با افتتاح فاز توسعه‌ای کارخانه تولید ماسک ستاد اجرایی فرمان امام، ضمن افزایش کیفیت از N95 به N99، ظرفیت تولید ماسک بهداشتی دراین مجموعه به ۵میلیون ماسک درروز رسید. صبح  دیروز در مراسمی باحضور سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و حسینی‌فر مدیرعامل شرکت پارس سلامت نانو در اشتهارد، فاز توسعه‌ای کارخانه تولید ماسک سه‌لایه و نانوی ستاد افتتاح و راه‌اندازی شد. سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم گفت: با افزایش تعداد دستگاه‌های تولید ماسک از ۲۱ به ۴۸ دستگاه، ظرفیت تولید ماسک سه‌لایه بهداشتی دراین مجموعه از ۳ میلیون به ۵ میلیون ماسک در روز افزایش یافت. وی افزود: هم‌اکنون دراین کارخانه روزانه ۴ میلیون انواع ماسک تولید می‌شود که طی دوهفته آینده به ۵ میلیون خواهد رسید. وی بااشاره به کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارتقای کیفیت، ابراز داشت: توانستیم کیفیت تولید ماسک رااز N95 به N99 افزایش دهیم و آمادگی داریم به هرمیزانی که بخش‌های درمانی و پزشکی و جامعه سلامت نیاز داشته باشند برای آنها تولید و عرضه کنیم. سیدهاشمی با اشاره به دستور اخیر رییس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: به دستور دکتر مخبر و باتوجه به شیوع موج سوم کرونا، به جهت دسترسی آسان و ارزان‌تر مردم به اقلام بهداشتی، قیمت ماسک تولیدی ستاد را از امروز به هرعدد ۱۰۰۰ تومان کاهش دادیم. وی تاکید ‌کرد: مردم در همه استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت hastinja.ir، مستقیما اقدام به خرید ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده باقیمت ارزان از ستاد کنند و درمراکز معرفی‌شده تحویل بگیرند. سیدهاشمی درخصوص خصوصیات فاز جدید توسعه‌ای کارخانه پارس سلامت نانو گفت: فضای این کارخانه از ۱۸۰۰ متر به ۷۰۰۰ متر افزایش یافته ‌و هم‌اکنون این مجموعه برای بیش از ۲۰۰۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است. وی به تولید ماسک مخصوص کودکان دراین مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به برگزاری برخی از کلاس‌های مدارس به‌صورت حضوری، از هفته آینده ماسک دانش‌آموزی تولیدشده در کارخانه ستاد را هم وارد بازار خواهیم کرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام افزود: هم‌اکنون ۵ نوع ماسک شامل ماسک سه‌لایه معمولی، نانو، n95، n99 و کودک در مجموعه ستاد تولید می‌شود و تاهرزمان که مردم نیاز داشته باشند برای مقابله با ویروس کرونا به عرضه اقلام بهداشتی در کشور ادامه خواهیم داد.

تبدیل وضعیت نیروهای آتش‌نشانی با منع قانونی روبه‌رو بود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعتراض روز گذشته برخی آتش‌نشانان اصفهانی در خصوص قرارداد خود گفت: با توجه به اینکه تبدیل وضعیت نیروهای آتش‌نشانی با منع قانونی روبه‌رو بود، شهردار اصفهان مکاتباتی برای حل مشکل قرارداد این آتش‌نشانان با وزارت کشور انجام داد.  به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی در شصت و سومین نشست از سلسله نشست‌های خبری «سه‌شنبه‌ها با رسانه» در جمع خبرنگاران به مناسبت روز ایمنی و آتش‌نشان، با اشاره به صبر و استقامت آتش‌نشانان برای خدمت به شهروندان با وجود شرایط سختی که با آن مواجه هستند، اظهار کرد: با تلاش مجموعه آتش‌نشانی در شش ماهه امسال توانستیم زمان رسیدن به حادثه را به سه دقیقه و 53 ثانیه کاهش دهیم. وی ادامه داد: در یک سال گذشته 10 هزار و 140 مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در اصفهان انجام شد که از این تعداد، 4هزار و 248 مورد حریق و 5 هزار و 892 مورد حادثه بوده است.  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد تماس‌های روزانه آتش‌نشانی را یک هزار و 148 مورد عنوان و تصریح کرد: 87 درصد از این تماس‌ها مزاحمت است که 50 درصد از آنها نیز از تلفن‌های عمومی برقرار می‌شود. وی با بیان اینکه بیشترین حوادث حریق در شهر اصفهان در فصل تابستان رخ می‌دهد، گفت: در فصل تابستان و در ماه تیر، بیشترین آتش سوزی اتفاق می‌افتد به‌طوری‌که در تیرماه یک هزار و 109 مورد حادثه در اصفهان رخ داد.

«همراه اول» چطور برنده رسمی طرح ملی ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه است؟

برخلاف اظهارات و تصورات اغلب فعالان حوزه تلکام که به صراحت عنوان می‌کردند «با اجرای ترابردپذیری، همراه اول مشترکان بسیار زیادی از دست خواهد داد»، اما خروجی آماری اجرای این طرح ملی که به زعم وزیر ارتباطات وقت، «وزن‌کشی واقعی بین اپراتورهاست»، چیز دیگری می‌گوید!  همراه اول با تراز مثبت 71 هزار و 876 در مقابل تراز منفی رایتل و ورودی ناچیز ایرانسل، با اقبال بیشتری از سوی مشترکین روبه‌رو بوده است.همراه اول در سال‌های اخیر با ارایه فناوری‌های نوین، سطح گسترده خدمات، پوشش‌دهی بهتر و نسل‌های جدید ارتباطی توانسته رضایت مشترکین را جلب کند. به همین دلیل نیز هم‌تراز مثبت ورودی دارد و هم کمترین ریزش مشترکین را تجربه کرده است.

 

ارسال نظر