اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۵۰۷

عملکرد «همراه» با کسب بازدهی ۹۷ درصدی منتشر شد

همراه اول با ارایه گزارش عملکرد سومین ماه از سال مالی جاری، درآمد ۵.۱ هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد و با رشد ۲۹ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شد.  به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه 1.92 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد سومین ماه سال مالی منتهی به اسفند 99 را منتشر کرد. براین اساس، «همراه» در این مدت از خالص خدمات ارزش افزوده، کارکرد مشترکین خطوط اعتباری و دایمی، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر بالغ بر 1.7 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. این شرکت در عملکرد سه ماهه 5.1 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است. بیشترین درآمد کسب شده طی دوره خرداد از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری به میزان 927.6 میلیارد تومان (معادل 52 درصد درآمد) و کارکرد مشترکین خطوط دایمی بالغ بر 677.6 میلیارد تومان بوده (معادل 38 درصد درآمد) است.

اجرای پروژه تعمیق خط لوله در بستر رودخانه چشمه کیله

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز از اجرای پروژه تعمیق خط لوله در بستر رودخانه چشمه کیله تنکابن خبر داد.  به گزارش روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز، مقدم بیگلریان با اشاره به اجرای پروژه تعمیق خط لوله در بستر رودخانه چشمه کیله تنکابن اظهار نمود: عملیات تجهیز کارگاه و جوشکاری و آماده‌سازی لوله‌ها از اول هفته گذشته توسط تیم عملیات خطوط لوله منطقه آغاز شده و در حال انجام است.

بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب دلیجان

مدیرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان مرکزی با حضور در فرمانداری شهرستان دلیجان طی جلسه‌ای با فرماندار و مسوولان این شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب دلیجان، از تاسیسات آبرسانی به برخی از روستاهای این شهرستان بازدید نمودند. صبح روز پنجشنیه پنج تیرماه یوسف عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت با حضور در فرمانداری شهرستان دلیجان، طی جلسه‌ای با حضورسلیمانی فرماندار، فدایی بخشدار و نظری مدیر آبفای شهرستان دلیجان در خصوص موضوعات حوزه آب و فاضلاب بحث و تبادل نظر کردند.

 

ارسال نظر