دنیای فناوری

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۵۲۰

چین قوانین حفظ اطلاعات شخصی کاربران را تصویب می‌کند

چین تصمیم دارد قوانینی برای حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران اینترنت این کشور تصویب کند. به گزارش مهر به نقل از رویترز، چین تصمیم دارد قوانینی برای احترام به حریم شخصی و اطلاعات کاربران را تصویب کند. این بخشی از نخستین قوانین مدنی چین است که مجموعه‌ای گسترده را شامل می‌شود و هم‌اکنون در جلسه سالانه مجلس این کشور در حال بررسی است. طبق آخرین پیش‌نویس این قوانین، هر شهروند حق حفظ حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات خود را دارد. واحدهای جمع‌آوری اطلاعات وظیفه دارند از اطلاعات افراد محافظت کنند. آنها نمی‌توانند بدون رضایت کاربر به اطلاعات دسترسی یابند یا آنها را فاش کنند. به عقیده کارشناسان، این قوانین نشان می‌دهد چین تلاش دارد صنعت اینترنت خود را که با سرعت زیادی در حال رشد است، قانونمند و محافظت کند. البته قانون مذکور نیازمند جزییات دقیقی درباره شیوه حفاظت از اطلاعات کاربران است. به این ترتیب چین نیز جزو معدود کشورهایی به حساب می‌آید که مشغول ایجاد چارچوبی قانونی برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران هستند.

افزایش تولید و رشد سود عملیاتی در   فولاد سنگ مبارکه

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه اصفهان (سهامی خاص) با حضور اکثریت صاحبان سهام در محل شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه اصفهان برگزار شد. مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌ها با اعلام این خبر افزود: در این مجمع که ریاست آن را غلامرضا طاهری مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه بر عهده داشت، ابتدا گزارش عملکرد شرکت با توجه به کلنگ‌زنی طرح‌های افزایش ظرفیت سه‌برابری آهک و دولومیت کلسینه و دو برابری تولید سنگ دانه‌بندی‌شده در طرح‌های توسعه شرکت فولادسنگ توسط مهرداد فقیهیان مدیرعامل شرکت، ارایه گردید و در ادامه، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1398 تصویب شد.

اطلاعیه ستاد   مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۶بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند ظرف همین مدت تعداد ۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. او در ادامه افزود در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و روند افزایش مسافرت‌ها به استان مازندران، احتمال سیر صعودی بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ را در استان شاهد خواهیم بود.

 درخشش گاز مازندران با کسب تندیس بلورین جایزه سرآمدی 

 شرکت گاز استان مازندران موفق به کسب تندیس بلورین در سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز با کسب جایگاه برتر در میان شرکت‌های گاز استانی شد. جعفر احمدپور با اعلام خبر کسب تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز گفت: این موفقیت ارزشمند با تلاش و همدلی همه کارکنان شرکت گاز استان مازندران حاصل شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با تاکید بر ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات و بهره وری هر چه بیشتر فرآیندهای سازمان، اظهار داشت: برای گاز مازندران، تعالی راهی  است بی‌پایان که همه ساله با اجرای برنامه‌های بهبود با تمام توان در این مسیر گام برمی‌دارد.

 

ارسال نظر