اخبار

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۸۷۰

راه‌اندازی سامانه پیگیری سیم‌کارت‌های سرپرست خانوار

به منظور تسهیل فعال‌سازی سیم‌کارت‌های ارسالی به سرپرستان خانوار، همراه اول سامانه پیگیری راه‌اندازی کرد.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی، اپراتور باید منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیم‌کارت به دست شخص ثبت نام‌کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعال‌سازی سیم‌کارت‌ کند، اپراتور اول سامانه‌ای جهت تسهیل این فرآیند راه‌اندازی کرد. سرپرستان خانوار که سیم‌کارت رایگان خود را دریافت کرده ولی هنوز سیم‌کارت‌شان فعال نشده است، می‌توانند جهت اعلام این موضوع به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیم کارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیم‌کارت خود را اعلام کنند. اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تاییدیه نسبت به فعال‌سازی آنها اقدام خواهد کرد.  فرآیند تحویل و فعالسازی سیم‌کارت سرپرستان خانوار، بدین صورت است که پس از دریافت سیم‌کارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیم‌کارت را به اپراتور اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعال‌سازی آن اقدام می‌کند و برای فعالسازی سیم‌کارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست.

اجرای 12 پروژه برای کاهش قیمت تمام شده محصول

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از سیاست نهضت کاهش قیمت تمام شده محصول در سال جهش تولید در این خودروسازخبرداد و گفت: 12پروژه برای این امر تدوین و اجرایی می‌شود.  ایکوپرس – فرشاد مقیمی در جلسه تودیع و معارفه قائم مقام مالی و اقتصادی ایران خودرو افزود: وظیفه و رسالت ایران خودرو تامین نیاز بازار و مشتریان با قیمت معقول و منطقی است، کاهش بهای تمام شده محصول و افزایش عرضه به بازار، ابزارهای تحت اختیار ایران خودرو برای ایجاد تعادل در بازار خودرو است. وی ازابلاغ سیاست نهضت کاهش قیمت تمام شده در ایران خودرو خبر داد و گفت: بخش‌هایی مانند لجستیک و خرید که نقش قابل توجه و مهمی در کاهش قیمت تمام شده محصول دارند را شناسایی کرده‌ایم و با تعریف پروژه به دنبال کاهش هزینه در آن هستیم. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: برای اجرای سیاست نهضت کاهش قیمت تمام شده محصول 12پروژه تدوین که 6 پروژه در سایکو و 6 پروژه دیگر درایران خودرو عملیاتی می‌شود.  مقیمی خاطرنشان کرد: نتایج این اقدامات را می‌توانیم در صورت‌های مالی امسال شاهد باشیم. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر تامین منابع مالی نوین و ارزان قیمت تاکید و خاطرنشان کرد: جریان نقدینگی مستمر برای تولید پایدار درسال جهش تولید صورت گیرد.

نمایشگاه حمل و نقل ریلی 99 برگزار می‌شود

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران تصمیم‌گیری در حوزه برگزاری نمایشگاه‌ها را صرفا در حوزه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: تمامی رویدادهای تقویم نمایشگاهی 99 برگزار می‌شود. این شرکت با صدور بیانیه‌ای ادعای شرکت راه‌آهن مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی را رد و اعلام کرد: تنها مرجع قانونی تصمیم‌گیر در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت است. در این بیانیه آمده است: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ضمن رد ادعای شرکت راه‌آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل و نقل ریلی 99 اعلام می‌دارد که تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری این رویداد از حوزه اختیارات راه‌آهن خارج است و اظهارنظر این شرکت در این باره وجاهت قانونی ندارد. صلاحیت تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کشور بر عهده وزارت صمت است.

 

ارسال نظر