ویژه

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۵۹۶

بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال حامی «ایران همدل» شد

همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال کشور، ضمن حمایت‌های یکپارچه در دوره شیوع کرونا، اکنون حامی «ایران همدل» است.  به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با اجرا و طراحی پویش «#ایران_همدل» که قرار است با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به گره‌گشایی و یاری‌رسانی به همنوعان بپردازد، همراه اول نیز به توصیه رهبر معظم انقلاب و همسو و همراه با همه مردم مهربان ایران، به این پویش پیوست. «رزمایش همدلی برای #ایران_همدل» با هدف مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا آغاز شده که امید می‌رود با توجه به قرار گرفتن در ماه انفاق، به دستاوردهای خوبی منجر شود و خاطره خوشی را از امسال در اذهان باقی گذارد. در این راستا شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد هر مبلغی که مشترکان از طریق سامانه «ستاره ۱۰ ستاره ۱۴۴۱ مربع» کمک کنند، به میزان دو برابر آن به محرومان و نیازمندان عزیز کمک و در این کار خیر شرکت کند.

سمینارآموزشی امداد  در شرکت گازاستان مرکزی 

سمینار آموزشی امداد وکمک‌های اولیه به همت واحدهای آموزش وHSE  در پی تصمیمات کمیته مسوولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی، درسالن اجتماعات این شرکت دربین کارکنان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، این سمینار که با هدف بالا بردن سطح آگاهی وآشنایی هرچه بیشتر همکاران با امدادرسانی وکمک‌های اولیه صورت پذیرفت، باحضور آقای ابراهیمی مربی جمعیت هلال احمر استان، برگزار شد که ایشان درخصوص امداد و کمک‌های اولیه وراهکارهای عملی هنگام مواجهه با فرد مصدوم  مطالبی ارائه دادند.

8730   بازدید از مجاری  عرضه سوخت ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری، تیم‌های مراقبتی بهداشتی و کنترل و نظارتی این شرکت به صورت مستمر در حال رصد کلیه جایگاه‌ها هستند . سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با قدر دانی از زحمات پرسنل جایگاه‌های سوخت و همکاران ذی‌ربط شرکت در مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه ساری، بیان کرد: برابر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام مراقبت‌های بهداشتی ویژه در جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با تشکیل ۲۲ گروه گشتی اقدام به بازدید مستمراز اولین روزهای شیوع بیماری کرده است .

تاکید  بر استمرار خدمات‌رسانی

مدیرعامل آبفا استان اصفهان از مدیران و کارکنان این شرکت خواست با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در جهت تحقق شعار انسجام سازمانی، توانمندسازی و ارتقای خدمات تلاش کنند.  مهندس هاشم امینی در نشست بررسی راهکارهای درآمدی بخش مشترکین تصریح کرد: هرچند شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات زیادی در جهان شده است، اما این مساله باعث نمی‌شود تا ما در ارایه خدمات خود به مشترکین کوتاهی کنیم.

 

ارسال نظر