دنیای فناوری

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۸۶۲

مشکلات رایج ایرپادهای اپل

دیجیتال‌ترندز| به تازگی فهرستی از مشکلات رایج برای کاربران ایرپادهای اپل تهیه و منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصولات جدید برخلاف استقبال بی‌نظیر کاربران، بدون مشکل نیست. به گزارش ایسنا، ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که از نوع داخل گوشی بوده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از دست و کاملا بی‌سیم، با دوستان و همکاران خود به‌راحتی تماس گرفته و با آنها به مکالمه تلفنی بپردازند. این هدفون‌های بی‌سیم که در داخل گوش کاربران قرار می‌گیرند، برای آن دسته از افرادی که مشغله‌های کاری فراوان دارند و نمی‌توانند به‌صورت طولانی با گوشی همراهی که در دستانشان قرار دارد، صحبت کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود. در واقع این هدفون بی‌سیم دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شما را در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند. این محصولات به‌تازگی از سوی کاربران و علاقه‌مندان مورد استقبال و توجه بی‌نظیری قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که در سال‌های آتی تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات اپل خواهد شد. با وجود این، کاربرانی که ایرپادهای بی‌سیم اپل را در طول یک سال اخیر خریداری و استفاده کرده‌اند، به تازگی مشکلات مختلفی را در مورد این محصولات عنوان کرده‌اند که کارشناسان فعال در حوزه فناوری با فهرست کردن این مشکلات، گزارشی را تهیه و منتشر کرده‌اند. بزرگ‌ترین و بیشترین مشکلات رایج برای کاربران ایرپادهای بی‌سیم اپل می‌توان به مشکل در جفت شدن با سایر دستگاه‌های هوشمند و الکترونیکی، مشکل در اتصال به رایانه، قطع تماس، مشکل در پخش محتوای صوتی، مشکل در تغییر حجم صدا در دستگاه‌های اندرویدی و مشکل در باتری اشاره کرد.

سوءاستفاده دولت هند از توییتر

انگجت| دولت هند برای جلب حمایت عمومی از اصلاحیه جنجالی قانون شهروندی این کشور به سوءاستفاده از توییتر پرداخته است. به گزارش مهر، حزب بهاراتیا جاناتای هند که دولت را در اختیار دارد، برای اینکه بخش زیادی از مردم این کشور را حامی اصلاحیه قانون شهروندی نشان دهد، هزاران نفر از اعضا و هواداران خود را وادار به فعالیت گسترده در توییتر کرده و این افراد با همکاری و هماهنگی یکدیگر به‌طور دسته‌جمعی یک شماره تلفن نمادین را برای نشان دادن حمایت از قانون یادشده به اشتراک گذاشته‌اند.  به افرادی که در حمایت از قانون مذکور در توییتر به فعالیت پرداخته‌اند، وعده‌های مختلفی داده شده که از جمله آنها می‌توان به دسترسی به خدمات رایگان نتفلیکس تا بهره‌مندی از فرصت‌های شغلی اشاره کرد. بر اساس گزارش رسانه‌های افشاگر هندی این تحرکات تحت نظارت آمیت شاو، وزیر کشور هند صورت گرفته که برای اولین‌بار شماره یادشده را در توییتر به اشتراک گذاشته است. دولت هند با برنامه‌ریزی برای اعطای تابعیت به مهاجران غیرقانونی غیرمسلمان کشورهای همسایه جنجال بزرگی در این کشور ایجاد کرده است.

واقعیت افزوده جایگزین گوشی‌های هوشمند می‌شود

اندروید سنترال| فیس‌بوک معتقد است آینده فناوری متعلق به هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است، نه کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های هوشمند. به گزارش زومیت، مایکل آبراش، مدیر بخش واقعیت افزوده فیسبوک، در گفت‌وگویی با وب‌سایت The Information پیش‌بینی‌های جالبی کرده و گفته است در آینده فناوری واقعیت مجازی (VR) جایگزین کامپیوتر دسکتاپ و عینک‌های واقعیت افزوده (AR) جایگزین تلفن‌های هوشمند می‌شود. مایکل آبراش فناوری‌های آینده را متفاوت از امروز می‌داند و معتقد است نمایشگرهای واقعیت مجازی نازک‌تر و طبیعی‌تر و عینک‌های واقعیت افزوده در آینده بسیار مدرن خواهد بود و با عینک‌های فعلی تفاوت خواهد داشت. آبراش می‌گوید برای موفقیت‌آمیز بودن جایگزینی عینک‌های واقعیت افزوده با تلفن‌های هوشمند، وزن عینک‌ها نباید از ۷۰ گرم سنگین‌تر باشد و حتی طراحی آن باید به‌گونه‌ای باشد که بیش از ۵۰۰ میلی‌گرم وزن روی سر کاربر احساس نشود. به‌اعتقاد وی برای رسیدن به این اهداف باید حداقل تا سال ۲۰۳۰ صبر کنیم تا فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به‌حدی از پیشرفت برسند تا بتوانند در محیط‌های کاری و شخصی جایگزین ابزارهای امروزی شوند.  هرچند دیدگاه مایکل آبراش کمی رویایی و آرمانی به‌نظر می‌رسد، باتوجه‌به پیشرفت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های صاحب‌نامی همچون فیس‌بوک روی فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، می‌توان امیدوار بود در آینده تغییرات و پیشرفت‌های بسیاری اتفاق بیفتد.

 

ارسال نظر