فروش حساب‌های هک‌شده خدمات ویدیویی دیزنی

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۲۲۸
فروش حساب‌های هک‌شده خدمات ویدیویی دیزنی

به دنبال راه‌اندازی خدمات پخش ویدیویی دیزنی‌پلاس توسط شرکت والت دیزنی، هکرها به سرعت برای سرقت اطلاعات حساب‌های کاربری مشترکان آن اقدام کردند. به گزارش فارس، به دنبال حملات هکری به حساب‌های کاربری مشترکان خدمات دیزنی‌پلاس در امریکا بسیاری از این حساب‌ها از دسترس خارج شد و فروش آنها در بازار سیاه مجازی به قیمت‌های مختلف از سه تا ۱۱ دلار ادامه دارد.

خدمات پخش ویدیوی آنلاین شرکت دیزنی موسوم به دیزنی‌پلاس از هفته جاری راه‌اندازی شد. خدمات مذکور فعلا تنها در امریکا و کانادا و هلند در دسترس بوده و در عرض ۲۴ ساعت اول راه‌اندازی، بیش از ۱۰ میلیون نفر مشترک این خدمات شده‌اند.

دیزنی پلاس با وجود آنکه زمان زیادی از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد، چند بار با مشکلات فنی مواجه شد. بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند که قادر به مشاهده فیلم‌های سینمایی محبوب و برنامه‌های تلویزیونی مدنظرشان از این طریق نبوده‌اند. در این میان، عده‌ای از کاربران هم از هک شدن حساب‌های خود در دیزنی پلاس خبر داده‌اند. به گفته آنها بعد از هک شدن حساب‌های این افراد، کلمه عبور و آدرس ایمیل مورد استفاده در حساب‌های یادشده هم تغییر کرده است. بسیاری از این افراد با حضور در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

 

ارسال نظر