گوشی مبتنی بر بلاک‌چین در راه است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۰:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۸۰۶
گوشی مبتنی بر بلاک‌چین در راه است

در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو و ریپل از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شدند. از طرفی دیگر یکی از محصولاتی که در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری 2019 CES در لاس‌وگاس توجه خیل عظیمی از کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری را به خود جلب کرد، یک گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به تکنولوژی بلاک چین بود که می‌توانست مکالمات صوتی، ارسال و دریافت پیامک‌های رد و بدل شده میان کاربران را روی گوشی‌های موبایل رمزنگاری کند.

به گزارش ایسنا، ، بلاک‌چین یکی از فناوری‌های نوینی است که این روزها استقبال کاربران مواجه شده است که در صنایع و حوزه‌های مختلف کاربردهای فراوان و متعددی داشته و توسط شرکت‌های مختلف نیز مورداستفاده و بهره‌گیری قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وب‌سایت کوین‌دسک، پس از اعلام برنامه سامسونگ برای معرفی و توسعه یک مدل گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک چین، حالا به نظر می‌رسد که یک شرکت کره‌ای دیگر نیز قصد دارد که چنین کاری کند و به منظور جلب نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقه‌مندان به استفاده از پلت‌فرم بلاک‌چین برای کارهای مختلفی همچون استخراج و خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال و همچنین افزایش سهم خود در بازارهای جهانی، یک گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین توسعه داده و عرضه کند. پیشتر نیز ال‌جی از توسعه و عرضه کیف پول مجازی اختصاصی گوشی‌های خود تحت عنوان ThinQ Wallet خبر داده بود که به کاربران امکان برقراری تراکنش، مبادلات مالی و انتقال پول به صورت الکترونیکی را می‌دهد.

 

ارسال نظر