اخبار

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۹۶۲

مایکروسافت هم صدای کاربران را ثبت می‌کند

رویترز| مایکروسافت اعتراف کرده است اطلاعات صوتی کاربرانش را جمع‌آوری می‌کند و کارمندان انسانی آنها را بررسی می‌کنند.

سخنگوی مایکروسافت اعلام کرده است این شرکت اطلاعات صوتی کاربران را جمع‌آوری می‌کند تا سرویس‌های مبتنی بر صوت را برای اسکایپ و کورتانا فراهم کند. همچنین گاهی اوقات برای جمع‌آوری اطلاعات از شرکت‌های دیگر نیز کمک می‌گیرد. سخنگوی شرکت در یک ایمیل نوشته است: با توجه به سوالاتی که اخیرا مطرح شده، ما متوجه شدیم با اشاره به اینکه گاهی اوقات کارمندان انسانی این محتوا را بررسی می‌کنند، می‌توانیم بهتر فعالیت کنیم. ما بیانیه‌های سیاست‌گذاری خود را با توجه به این موضوع تغییر دادیم تا شفافیت بیشتری ایجاد کنیم. مایکروسافت آخرین شرکتی است که به ثبت فایل‌های صوتی کاربرانش اعتراف می‌کند.ت

حقیق هواوی درباره اینترنت 6G

سی‌نت| گزارشی جدید نشان می‌دهد از هم‌اکنون هواوی مشغول پژوهش درباره توسعه اینترنت 6G در مرکز توسعه و تحقیقات خود در اوتاوا است.

دولت امریکا نگران بود هواوی با دستکاری در این شبکه اینترنت موبایل و دیگر زیربناهای مخابراتی برای دولت چین جاسوسی کند. درهمین راستا به دولت‌های سراسر جهان فشار می‌آورد تا استفاده از تجهیزات شبکه هواوی را ممنوع کنند. این در حالی است که هنوز یک تا ۲ سال باقیمانده 5G  به‌طور گسترده در دسترس عموم قرار گیرد. با این وجود هواوی اعلام کرده از هم‌اکنون مشغول تحقیقات درباره نسل آتی اینترنت موبایل است.طبق گزارش‌های موجود این شرکت چینی در مرکز توسعه و تحقیقات خودواقع در اوتاوا (کانادا) مشغول پژوهش روی اینترنت 6G است.

موتور «استارهاپر» پرش ٢٠٠ متری انجام می‌دهد

سی نت| قرار است اسپیس ایکس به زودی موتور استارهاپر را آزمایش کند. در همین راستا به نظر می‌رسد در این تست که به زودی انجام می‌شود، استار هاپر به ارتفاع ٢٠٠ متری بجهد.  هدف از ساخت استارهاپر ساخت ابزاری است که پرش‌های کوتاه و فرود را آزمایش کند. علاوه برآن اسپیس ایکس مشغول کار روی دو نسخه جداگانه استارشیپ است تا به مدار زمین ارسال شوند. استارشیپ نسل آتی فضاپیماهای اسپیس ایکس است.

 

ارسال نظر