یوتیوب نخستین اپلیکیشن پردرآمد در حوزه محتوا

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۰۹۳
یوتیوب نخستین اپلیکیشن پردرآمد در حوزه محتوا

تک کرانچ | بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی سنسور تاور، یوتیوب نخستین و برترین اپلیکیشن در حوزه فیلم و محتوای آنلاین در فصل دوم ۲۰۱۹ شناخته و معرفی شد. یوتیوب که بدون شک بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین برنامه در حوزه فیلم و محتوای آنلاین در جهان به شمار می‌رود، از لحاظ درآمدزایی در صدر فهرست اپلیکیشن‌های مشابه حاضر در بازار جای گرفته است.

گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده یوتیوب حالا موفق شده است بار دیگر عنوان پردرآمدترین سرویس در حوزه پخش محتوای آنلاین و ویدیو را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از آن یوتیوب کند و با ثبت عملکرد موفقیت‌آمیز یوتیوب و جلب رضایت کاربران و مخاطبان در سراسر جهان، افتخاری دیگر را برای این سرویس محبوب به ارمغان بیاورد.

در این گزارش همچنین میزان استفاده کاربران در برخی کشورهای مهم و بزرگ نظیر ایالات متحده امریکا، انگلستان و ژاپن نیز ذکر شده است. به عنوان مثال، کاربران امریکایی در این بازه زمانی ۷۰ درصد از درآمد این سرویس محبوب اشتراک ویدیو را تشکیل می‌دهند این در حالی است که سهم ژاپنی‌ها ۷ درصد و انگلیسی‌ها ۴ درصد از درآمدزایی یوتیوب بوده است.

 یکی از تحلیلگران این موسسه تحقیقاتی خاطرنشان کرده است که یوتیوب ۱۳۸ میلیون دلار از درآمد خود را از پرداخت کاربران در برخی کشورها به دست آورده است.

 

 

ارسال نظر