اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت Word رکورد زد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۶۸۵
اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت Word رکورد زد

اپلیکیشن مایکروسافت word به تازگی از مرز یک میلیارد دانلود و نصب در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور گذر کرده و به یک رکورد جدید رسیده است.

نرم افزار کاربردی مایکروسافت word که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های واژه پرداز برای تایپ و ویرایش متون نوشتاری در جهان محسوب می‌شود، با حضور در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور امکان دسترسی و بهره‌مندی کاربران گوشی برای دستگاه‌های اندرویدی به اپلیکیشن مایکروسافت word را فراهم کرده است.

حالا در تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی وب سایت اندروید پلیس، اپلیکیشن

واژه‌پرداز مایکروسافت ورد اخیراً موفق شده است به یک رکورد جدید دست پیدا کند و آن نیز عبور از مرز یک میلیارد دفعه نصب و دانلود در فروشگاه گوگل پلی استور است.

این رکورد در حالی ثبت شده است که تاکنون هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت موفق به رسیدن به چنین جایگاهی نشده بودند.

یکی از بزرگ‌ترین رقبای مایکروسافت درنرم‌افزارهای مشابه بر پایه فضای ابری گوگل داکس به شمار می‌رود که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار شده است اما به نظر می‌رسد از آنجایی که کاربران در رایانه خود از نرم افزارهای کاربردی مایکروسافت آفیس استفاده می‌کنند، تمایل بیشتری برای استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی آن در گوشی و سایر دستگاه‌های اندرویدی خود دارند.

البته این تعداد دفعات نصب و دانلود اپلیکیشن مایکروسافت word تنها مربوط به فروشگاه پلی استور گوگل نخواهد بود بلکه مایکروسافت با سامسونگ و سایر تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند توافق کرده بود که این اپلیکیشن‌های توسعه داده شده خود را به صورت پیش فرض روی دستگاه‌های مربوطه نصب کنند تا کاربران بتوانند از خدمات و سرویس‌های متنوع آنها بهره مند شده و بدین‌ترتیب آمار استفاده از اپلیکیشن‌های مایکروسافت نیز توسعه پیدا کند.

 

ارسال نظر