اپلیکیشنی که کاربر را حتما از خواب بیدار می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۵۸۳
اپلیکیشنی که کاربر را حتما از خواب بیدار می‌کند

نیواطلس |

دو دانشجوی کانادایی سیستمی شامل یک اپلیکیشن رایگان و برچسب «ان اف سی» ابداع کرده‌اند که به افراد کمک می‌کند با شنیدن زنگ ساعت حتما از خواب بیدار شوند.

 بیشتر افراد صبح هنگام به سختی از خواب بیدار می‌شوند و حتی کوک کردن ساعت نیز به آنها کمک نمی‌کند به موقع از خواب بیدار شوند. درهمین راستا سیستم EzLarm با روشی ساده‌تر و ارزان‌تر سعی می‌کند افراد را بیدار کند.

این سیستم شامل یک اپلیکیشن رایگان و برچسبی ارزان قیمت است. این برچسب مجهز به فناوری NFC است که باید روی سطحی در اتاقی نصب شود که فرد صبح خود را در آنجا آغاز می‌کند مانند آشپزخانه یا دستشویی.در این میان کاربر با استفاده از اپلیکیشن iOS/ اندروید می‌تواند زنگ ساعت را کوک کند. کاربران ساعت مورد نظر خود را تنظیم می‌کنند و موبایل را هنگام خواب کنار تختخواب قرار می‌دهند.

هنگامی که زنگ ساعت به صدا دربیاید، هیچ راهی برای خاموش کردن آن در موبایل وجود ندارد. فرد باید از تختخواب بلند شود و همراه خود موبایل را به محلی ببرد که برچسب مذکور در آنجا نصب شده است. در مرحله بعد موبایل باید با برچسب تماس یابد. به این ترتیب فرد هرچقدر هم که خسته باشد از خواب بیدار می‌شود احتمال کمی دارد دوباره به رختخواب برگردد.

از آنجا که برچسب‌های NFC  انرژی خود را از میدان‌های مغناطیسی دستگاه‌هایی مانند موبایل دریافت می‌کنند، سخت افزار به کار رفته در این سیستم نیازمند هیچ گونه باتری یا خروجی برق نیست.

دو دانشجوی کانادایی که همیشه با سرموقع از خواب بیدار شدن مشکل داشته‌اند، این سیستم را ابداع کرده‌اند.

این سیستم هم‌اکنون برای جمع‌آوری سرمایه اولیه تجاری‌سازی در وب سایت کیک استارتر عرضه شده است و افراد می‌توانند با پرداخت ۱۴ دلار دو برچسب مخصوص دریافت کنند.

 

ارسال نظر