همه افزونه‌های فایرفاکس از کار افتاد

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۳۸۹۴
همه افزونه‌های فایرفاکس
 از کار افتاد

انگجت|مرورگر فایرفاکس با مشکلی مواجه شده که بر اثر آن، تمامی افزونه‌های نصب شده کاربران به حالت غیرفعال درآمده‌ است.

یک مشکل نرم‌افزاری بر تمامی افزونه‌های فایرفاکس اثر گذاشته و باعث شده تا همه افزونه‌های نصب شده کاربران روی این مرورگر با عنوان legacy فهرست شوند. همچنین کاربران با یک پیام هشدار با مضمون اینکه افزونه‌ برای استفاده در فایرفاکس تأیید نشده و به حالت غیرفعال درآمده است مواجه شده‌اند.

افزونه‌ای که دچار این مشکل شده

 Nightly build نام دارد. فایرفاکس خود با ارسال پیامی که در قالب یک نوار زرد رنگ در بالای افزونه نمایش داده می‌شود، این موضوع را به اطلاع کاربران می‌رساند. هنوز مشخص نیست مشکل یادشده چه زمانی برطرف می‌شود.

لازم به ذکر است که اضافه کردن افزونه‌های فایرفاکس مشابه اضافه کردن لوازم جانبی و کیت‌های مختلف به اتومبیل است. با انتخاب صحیح افزونه‌های فایرفاکس می‌توانید امکانات بسیار کاربردی و جالبی را به مرورگر وب خود اضافه کرده و علاوه بر افزایش امنیت اطلاعات خود، از امکانات جدید این افزونه‌ها بهره مند شوید.

برای فعال کردن مجدد افزونه‌ها نیازی به طی کردن چند مرحله نخواهید داشت. درواقع برای حل مشکل مورد اشاره نیاز نیست افزونه‌ها را حذف کرده و مجددا اقدام به نصب آنها کنید. حذف افزونه‌ها باعث می‌شود تا همه داده‌های مرتبط با آنها نیز بطور کامل حذف شود و این درحالی است که غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد افزونه‌ها، داده‌های مربوط ‌به آنها را حذف نخواهد کرد.

 

ارسال نظر