اخبار

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۲:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۸۱۳

مشخصات گوشی‌های جدید گوگل افشا شد

ورج| برخی تصاویر و اطلاعات مربوط به گوشی جدید پیکسل در اینترنت افشا شده است. در این تصاویر دو مدل سیاه و بنفش رنگ از گوشی یادشده با نمایشگر ۶ اینچی قابل مشاهده است.

بسته‌بندی گوشی یادشده نشان می‌دهد که گوشی Pixel 3A XL دارای نمایشگر ۶ اینچی است. البته قیمت و دیگر جزییات این گوشی از طریق بسته‌بندی آن قابل مشاهده نیست.

این گوشی از جمله گوشی‌های پیشرفته شرکت گوگل محسوب می‌شود و در عین حال خبرهایی از تولید یک گوشی میان رده توسط این شرکت نیز شنیده می‌شود. این گوشی که Pixel 3A XA نام دارد، دارای نمایشگر ۵.۶ اینچی است.

همچنین خبرهایی در مورد عرضه مدل ۶۴ گیگابایتی دو گوشی Pixel 3A و Pixel 3A XL به قیمت‌های ۳۹۹ و ۴۷۹ دلار شنیده می‌شود. انتظار می‌رود گوگل خبرهای رسمی در این زمینه را در تاریخ ۷ می‌و همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت اعلام کند.

اپل درباره عمر شارژ آیفون دروغ می‌گوید

هافینگتون‌پست| تحقیقات یک سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در انگلیس نشان می‌دهد عمر شارژ موبایل‌های دو شرکت اپل و «اچ‌تی‌سی» کمتر از میزانی است که آنها ادعا می‌کنند. موسسه «ویچ» به تازگی تحقیقی درباره عمر شارژ باتری‌های موبایل انجام داده است.

«ویچ»  نام تجاری یک سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در انگلیس است. این سازمان با آزمایش محصولات مصرفی مختلف به مشتریان کمک می‌کند هنگام خرید کالا و خدمات آگاهانه تصمیم‌گیری کنند. طبق تحقیق این بنیاد اپل و «اچ‌تی‌سی» عمر شارژ باتری موبایل‌های برخی مدل‌های مشهور خود را بسیار بالاتر از میزان واقعی اعلام می‌کنند.این سازمان در حقیقت پس از آزمایش ۵۰ موبایل از ۵ برند مشهور این نتایج را اعلام کرده است. هدف سازمان از این آزمایش مدت زمان متوسط استفاده مداوم از موبایل در زمانی است که شارژ دستگاه کامل است.

این سازمان ۹ مدل از دستگاه‌های آیفون را آزمایش کرد. به گفته«ویچ»  عمر شارژ تمام دستگاه‌ها کمتر از میزانی بود که شرکت اپل ادعا می‌کند. به عبارت دیگر عمر شارژ باتری بین ۱۸ تا ۵۱ درصد کمتر از مدت زمانی بود که اپل اعلام کرده بود.همچنین بیشترین میزان ادعای غیرواقعی عمر شارژ به «آیفون ایکس‌آر» تعلق داشت. طی آزمایش‌ها عمر شارژ این دستگاه ۱۶ ساعت و ۳۲ دقیقه بود. حال آنکه این شرکت ادعا می‌کند عمر شارژ باتری آن حدود ۲۵ ساعت است.

از سوی دیگر عمر شارژ موبایل‌های شرکت اچ تی سی نیز کمتر از میزان ادعا شده بود. این شرکت ادعا می‌کند عمر شارژ دستگاه‌هایش حدود ۲۰.۵ ساعت است حال آنکه طبق بررسی‌های «ویچ»  فقط ۱۹.۶ ساعت است. این رقم ۵ درصد کمتر از میزان ادعای شرکت است.

 

ارسال نظر