ساخت اتاق‌های ویزیت از راه دور

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۱۷

نیو اطلس| اگر چه مدتی است دسترسی اینترنتی به پزشکان ممکن شده، اما تشخیص دقیق پزشکی از راه دور ممکن نیست. طراحی یک اتاق ویزیت پیشرفته می‌تواند این مشکل را تاحدودی برطرف کند.

 اتاق پزشکی طراحی شده بدین منظور OnMed نام داشته و مجهز به چندین دوربین فوق دقیق و حسگرهای متعددی برای ارزیابی و بررسی شرایط بیمار است. در این اتاق‌ها برخی انواع داروها نیز وجود دارد که در صورت تجویز پزشکان قابل دسترس خواهد بود.

پزشکان با استفاده از امکانات پیشرفته این اتاق‌ها می‌توانند از راه دور با دقت شرایط بیمار را بررسی کنند و با وی گفت‌وگو کنند. بررسی وزن، قد، فشار خون، شاخص توده بدنی، کنترل دمای بدن و غیره نیز با استفاده از امکانات اتاق یادشده ممکن است.

در صورتی که برخی اقلام نسخه تجویز شده پزشک در این اتاق ویزیت موجود نباشد، بیمار با دریافت نسخه الکترونیک می‌تواند به نزدیک‌ترین داروخانه مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را دریافت کند.

زمانی که یک بیمار وارد این اتاق می‌شود، درب آن قفل می‌شود تا امنیت و حریم شخصی مراجعه‌کننده محفوظ باقی بماند. از سوی دیگر، کسی صدای مکالمه بیمار و پزشک را نمی‌شنود. در این اتاق از یک سیستم تأیید هویت سه بعدی برای شناسایی دقیق هویت بیمار استفاده می‌شود تا فرد دیگری نتواند خود را به جای بیمار معرفی شده جا بزند. مدت زمان ویزیت هر بیمار در این اتاق در حدود ۱۵ دقیقه بوده و برای رعایت بهداشت از تابش نور ماورا بنفش استفاده می‌شود.

 

ارسال نظر