تعقیب افراد مجرم با پهپاد در انگلیس

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۲۷۸
تعقیب افراد مجرم با پهپاد
در انگلیس

تلگراف| طبق گزارشی جدید در ۲۰ مرکز پلیس انگلیس در سال گذشته بیش از ۲۴۰۰ گزارش درباره حوادث مربوط به پهپاد ثبت شده است. این حوادث بیشتر مرتبط با تعقیب و آزار به وسیله پهپادها بوده است.

طبق گزارش پلیس انگلیس از پهپادها برای خرابکاری و تحت نظر گرفتن خانه‌های افراد استفاده می‌شود. این درحالی است که گزارش حوادث مربوط به گجت‌ها طی دو سال اخیر در انگلیس ۴۰ درصد رشد کرده است.

سال گذشته در ۲۰ مورد از ۴۵ مرکز پلیس انگلیس، بیش از ۲۴۰۰ گزارش درباره حوادث مرتبط با پهپادها ثبت شده است. این رقم بسیار بیشتر از ۱۷۰۰ گزارش ثبت شده در ۲۰۱۶ میلادی است.

این رویدادها بیشتر مرتبط با تعقیب و آزار به وسیله پهپادها بود. در یکی از گزارش‌ها حوادث مربوط به جنوب شرقی ولز، افراد شکایت داشتند پهپاد از آنها فیلمبرداری کرده است. در کمبریج شایر نیز گزارش‌هایی از پهپادی ثبت شده بود که پینت بال در باغ‌های افراد پرتاب می‌کرد.

طبق قوانین فعلی انگلیس، پهپادهای تحت کنترل راهبران نباید از فاصله ۵۰ متری به فرد، کشتی، وسیله نقلیه و ساختمان نزدیک‌تر شوند. همچنین با تصویری که با دوربین پهپاد ثبت می‌شود نیز تحت قانون حفاظت از حریم شخصی برخورد می‌شود.

 

ارسال نظر