اشتباه عجیب کارمندان «هوآوی» دردسرساز شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۴۰۹
اشتباه عجیب کارمندان «هوآوی» دردسرساز شد

اکانت رسمی شرکت هوآوی در توییتر به مناسبت سال نو میلادی پیام تبریکی را ارسال کرد که این پیام توسط گوشی آیفون فرستاده شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دقایقی قبل از سال نو میلادی اکانت رسمی شرکت هوآوی در توییتر، با انتشار یک پیام سال نو را تبریک گفت و نوید اتفاقات خوب در سال جدید را از طرف شرکت به طرفداران خود داد.

اما نکته‌ای که به زودی در سراسر فضای مجازی منتشر شد این بود که این پیام با یک گوشی آیفون ارسال شده و این در حالی است که اکانت مربوط به شرکت هوآوی بود.

(تصویر زیر) اینکه کارمندان هوآوی از محصولات خود این شرکت استفاده نمی‌کنند و با تولیدات برند رقیب و با اکانت رسمی شرکت پیام ارسال می‌کنند، اتفاقی است که اصلا جلوه خوبی برای این شرکت چینی ندارد.

پس از این اتفاق، کاربران فضای مجازی به تمسخر هوآوی پرداختند و در مدت کوتاهی تصاویر و مطالب طنز زیادی به سبب این اتفاق ساخته و منتشر شد.

طبق گزارش بلومبرگ، هوآوی اعلام کرده که این اشتباه خارج از بخش کنترل فضای مجازی این شرکت رخ داده، اما بنا به دلایلی تصمیم دارد تا دو کارمند بخش بازاریابی این شرکت را تنبیه کند.

این مجازات شامل ۵۰۰۰ یوان چین معادل ۷۰۰ دلار جریمه به همراه تنزیل رتبه و محروم شدن از ارتقاء رتبه و پاداش در طول ۱۲ ماه آینده است.

 

 

ارسال نظر