رصد میزان بازی کودکان توسط والدین با اپلیکیشن

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۴۵۷
رصد میزان بازی کودکان توسط والدین با اپلیکیشن

پرس اسوسیشن| به تازگی فناوری ابداع شده که شامل یک دستگاه و اپلیکیشن خاصی است و مدت زمان بازی رایانه‌ای در کودکان را رصد می‌کند. این اپلیکیشن حتی خاموش شدن خود را به والدین اطلاع می‌دهد.بسیاری از والدین تمایل دارند مدت زمان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای فرزندانشان را کنترل کنند.اکنون اپلیکیشنی ساخته شده که می‌تواند دستگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای را رصد و خاموش کند.

این اپلیکیشن همراه دستگاهی عرضه شده که به رایانه، پلی استیشن۴ یا کنسول ایکس باکس متصل می‌شود و به والدین اجازه می‌دهد مدت زمان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای فرزندانشان را کنترل و درصورت لزوم نمایشگر را خاموش کنند.جیمز پاتر ۲۹ ساله همراه پدرش این فناوری را ساخته‌اند که QTIME نام گرفته است. جالب آنکه آنها فناوری مذکور را در مزرعه خود ساخته‌اند.دستگاه مذکور در حقیقت یک کابل هوشمند HDMI است که بطور بی‌سیم با وای فای خانه همخوان و به وسیله یک اپلیکیشن کنترل می‌شود.QTIME حدود ۱۰ دقیقه قبل از خاموش شدن نمایشگر برای کودکانی که مشغول بازی رایانه‌ای هستند، هشدار ارسال می‌کند. پس از پایان این مدت دستگاه خودکار خاموش می‌شود.

جالب آنکه اگر کودکان ارتباط این دستگاه با ابزارهای بازی رایانه‌ای را قطع کنند، QTIME بطور هوشمند متوجه شده و به والدین ایمیل ارسال می‌کند.

 

 

ارسال نظر