ویندوز۱۰ رایانه و گوشی را متصل می‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۹۲۰
ویندوز۱۰ رایانه و گوشی را متصل می‌کند

ورج |

مایکروسافت با انتشار نسخه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، به کاربران گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد با رایانه خود ارتباط نزدیک‌تر و بیشتری داشته باشند.

مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز، حالا اعلام کرده است که نسخه به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ سیستم‌عامل ویندوز را منتشر کرده که قابلیت‌های جدید و جذابی داشته و به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا بتوانند اطلاعات موجود در گوشی خود را به‌راحتی در رایانه ویندوزی خود مشاهده کرده و به آن دسترسی داشته باشند. این قابلیت جدید در ویندوز ۱۰ کهYour Phone نام دارد، درحقیقت کار را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی تسهیل می‌کند که بتوانند اطلاعاتی نظیر تصاویر، فیلم و فایل‌های ذخیره شده در رایانه خود را در گوشی‌های موبایل خود نیز مشاهده کرده و درصورت نیاز، بدون نیاز به روشن کردن لپ‌تاپ و رایانه خود، به داده‌های موردنیازشان دسترسی پیدا کنند.

البته این قابلیت به‌صورت برعکس نیز کار می‌کند و کاربران درصورت نیاز به اطلاعات ذخیره شده خود در گوشی، قادر خواهند بود از طریق رایانه مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود به آنها دست یابند.

بطور قطع این قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی که از رایانه و موبایل بیشتر استفاده‌های کاری و درسی می‌کنند، بسیار کاربردی و سودمند خواهد بود و انتظار می‌رود مورد استقبال فراوانی از سوی کاربران قرار بگیرد.

در نسخه‌ جدید به‌روزرسانی شده ماه اکتبر ۲۰۱۸ از ویندوز ۱۰ تغییرات و ویژگی‌های جدیدی نظیر حالت تیره برای فایل اکسپلورر، کلیپ‌بورد ابری، پشتیبانی از پایان‌بندی‌های خطی جدید در نوت‌پد، اپلیکیشن Your Phone برای تعامل با گوشی هوشمند، قابلیت ورود سریع برای وب‌سایت‌ها و ویندوز، قابلیت چراغ‌قوه در پلت‌فرم واقعیت ترکیبی، پشتیبانی از سوئیفت‌کی در کی‌بورد لمسی و بسیاری دیگر از بهبودها اعمال شده است.

 

 

ارسال نظر