شرط رسیدن اپل به درآمد چند میلیارد دلاری

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۹۳۵۹
شرط رسیدن اپل به
درآمد چند میلیارد دلاری

آندروید هدلاین| به گفته تحلیلگران، تمرکز اپل برروی سرویس‌های ویدیویی تا سال ۲۰۲۵ میلادی، یک درآمد ۴ میلیارد دلاری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

‌ مورگان استنلی - یکی از تحلیلگران مشهور فعال در حوزه فناوری - به‌تازگی برآورد کرده است که اپل با سرمایه‌گذاری و تمرکز برروی سرویس‌های ویدیویی و موسیقی قادر خواهد بود درآمدهای خود را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

به گفته وی، تمرکز اپل برروی استریم‌های ویدیویی درنهایت درآمدهای این شرکت را تا سال ۲۰۲۵ میلادی به عدد ۴ میلیارد دلار خواهد رساند.

با توجه به موفقیت روزافزون اپل موزیک در صنعت موسیقی و سرویس‌های پخش آنلاین موزیک و ویدیو، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد توجه ویژه‌ای برروی این حوزه داشته باشد و درآمدهای خود را در این بخش افزایش دهد.

این تحلیل‌گران همچنین برآورد کرده‌اند که اپل با این کار قادر خواهد بود قیمت هر سهم خود را از ۲۳۲ دلار با یک رشد و افزایش ۷ درصدی به عدد ۲۴۵ دلار برساند و این بدان معناست که درآمد اپل تا سال ۲۰۲۵ میلادی، یعنی هفت سال آینده، به ۴.۴ میلیارد دلار خواهد رسید و این موفقیت چشمگیری برای بزرگ‌ترین شرکت تکنولوژی در جهان محسوب خواهد شد.

 

ارسال نظر