اخبار را با موتور جست‌وجوی مایکروسافت بهتر دنبال کنید

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۰۲۲
اخبار را با موتور جست‌وجوی مایکروسافت بهتر دنبال کنید

ورج | موتور جست‌وجوی مایکروسافت به قابلیت جدیدی تحت‌عنوان بینگ اسپاتلایت مجهز شده که مطالعه اخبار موردنظر کاربران را به یک تجربه لذت‌بخش و آسان تبدیل می‌کند.

‌ با توجه به رقابت شدیدی که میان غول‌های تکنولوژی نظیر گوگل، اپل و مایکروسافت در عرضه‌های مختلف وجود دارد و هر یک اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای را به منظور خبرخوانی کاربران توسعه داده و منتشر کرده‌اند، حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز می‌خواهد تجربه خبرخوانی را برای کاربرانش از طریق ویژگی بینگ اسپاتلایت (Bing Spotlight) برای آنها به ارمغان بیاورد تا آنها بتوانند به راحتی اخبار مورد علاقه و مدنظر خود را در فضای مجازی استخراج کرده و مطالعه کنند.

بدین‌ترتیب کاربران قادر خواهند بود با موضوعات جست‌وجو شده، اخبار و مقالات مرتبط را پیدا کرده و بینگ نیز برای دستیابی به این اخبار، مطالب مربوطه را از چندین منبع مختلف جمع‌آوری می‌کند و خلاصه آنها را به‌صورت چکیده نمایش می‌دهد تا کاربران درصورت تمایل و نیاز، ادامه آنها را مورد مطالعه قرار دهند.

بینگ به لطف بهره‌مندی از الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی اخبار و مقالات مرتبط را بررسی کرده و در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

بینگ اسپات لایت برروی نسخه دسکتاپ و موبایل این موتور جست‌وجو فعال است. البته هم‌اکنون تنها کاربران ایالات متحده می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

ارسال نظر