توییتر لایت در ۲۱ کشور دارای اینترنت کم‌سرعت

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۶۸۱
توییتر لایت در ۲۱ کشور دارای اینترنت کم‌سرعت

فون آرنا| توییتر اعلام کرده است که نسخه توییتر لایت برای کاربران ۲۱ کشور دیگری که سرعت اینترنت پایینی دارند، هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور قابل دسترسی است.

چند پیش بود که گزارش‌هایی نشان داد شبکه اجتماعی توییتر در حال اجرای آزمایشی یک نسخه جدید از اپلیکیشن توییتر تحت عنوان توییتر لایت در سیستم عامل گوشی‌های اندرویدی است و قصد دارد به منظور گسترش استفاده از این شبکه اجتماعی توسط همه کاربران در تمام کشورهای جهان، آن را راه‌اندازی کند تا حتی مردم در کشورهایی که اینترنت گوشی همراه بسیار گران بوده یا سرعت بسیار پایینی دارد، هم بتوانند به توییتر دسترسی یافته و مطالب خود را برای جهانیان به اشتراک بگذارند.نسخه آزمایشی اپلیکیشن توییتر لایت در ابتدا در کشور فیلیپین تست و آزمایش شد و پس از موفقیت و استقبال بی‌نظیر از آن، توییتر تصمیم گرفت این نسخه از اپلیکیشن توییتر لایت را برای تعداد بیشتری از کشورهای درحال توسعه و جهان سومی نیز عرضه و ارایه کند.

حالا توییتر با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که اپلیکیشن جدید توییتر لایت برای کاربران ۲۱ کشور دیگر نیز در دسترس است و کاربران باید به منظور دریافت و دانلود آن به فروشگاه‌های اینترنتی نظیر گوگل پلی استور مراجعه کنند.

کشورهایی که توییتر لایت در آن قابل دسترسی است، شامل آرژانتین، بلاروس، جمهوری دومینیکا، غنا، گواتمالا، هندوراس، هندوستان، اندونزی، اردن، ترکیه، رومانی، کنیا، مراکش، ناکاراگوئه، پاراگوئه، اوگاندا، اوکراین، اوروگوئه، یمن و زیمبابوه است.

نسخه لایت اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی این امکان را به کاربران می‌دهد تا مطالب و پست‌های موردنظر خود را بدون نیاز به اینترنت پرسرعت یا پرداخت هزینه‌های گزاف برای خریداری بسته‌های اینترنتی با جهان به اشتراک بگذارند.

 

ارسال نظر